English

معاون فرهنگی قوه قضائیه:

دستگاه قضا برای اجرای عدالت ایجاد شده است

معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه اجتهاد بسته نیست و باید متناسب با علم روز پیش برود، تاکید کرد: مفهومی ارزشمند تر از عدالت در جهان نداریم.

دستگاه قضا برای اجرای عدالت ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی در جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: دستگاه قضا برای اجرای عدالت ایجاد شده، لذا مسیری که در دادگستری و دستگاه قضایی می‌پیمایید آرزوی ملت‌هاست و قرار است امام زمان (عج) ظهور پیدا کنند تا عدالت را برپا کنند؛ پس انسان در دستگاه قضایی احساس می کند به گونه‌ای کار می‌کند هر چند کوچک که آن آمال و آرزوها را تحقق ببخشد.

 کار دستگاه قضایی بسیار حساس است

وی خطاب به کارکنان دستگاه قضا، اظهار کرد: کار دستگاه قضایی بسیار حساس است زیرا  آرزوی افراد در همه ادوار تاریخ، گسترش عدالت بوده است و همه منجی را می خواهند که عدالت را گسترده کند و شما خود را شریک امام زمان در گسترش عدالت بدانید و انسانی که خود را شریک امام زمان خود برای اجرای عدالت بداند به‌گونه‌ای دیگر فکر می‌کند و طور دیگری عالم را می‌بیند و خود را سرباز امام زمان می‌داند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه مفهوم عدالت گستری و دادگستری را بسیار بلند دانست و عنوان کرد: باید هر روز از خود این سوال را بکنیم که چقدر تلاش کرده ایم تا این نام - عدالت - را تحقق ببخشیم؟ هر کس خودش و خدای خودش می داند که چه کرده است؟

صادقی با اشاره به اینکه اجتهاد بسته نیست و باید متناسب با علم روز پیش برود، تاکید کرد: مفهومی ارزشمند تر از عدالت در جهان نداریم، ضمن آنکه حق در اخلاق تبیین می شود.

وی ادامه داد: یادمان باشد که امام ما زنده است و یادمان نرود ما بی‌وفاییم، اما او باوفاست، ما حال او را نمی‌پرسیم اما او حال ما را می‌بیند ای کاش او را نمی آزردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه