English

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران:

برابر خشونت نباید سکوت کرد

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در برابر خشونت نباید سکوت کرد نفی خشونت علیه زنان هنگامی رخ می‌دهد که یک زن از ابراز اینکه مورد خشونت قرار گرفته شرمسار نباشد و سکوت نکند.

برابر خشونت نباید سکوت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، الهام فخاری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به روز 25 نوامبر (روز ممنوعیت خشونت علیه زنان) گفت: ناتوان نگه داشتن زنان، خشونت کلامی و جنسی، نیرنگ، بی توجهی، خیانت، بهره کشی و... همگی خشونت علیه زنان است.

وی با بیان اینکه در برابر خشونت نباید سکوت کرد گفت: نفی خشونت علیه زنان هنگامی رخ می‌دهد که یک زن از ابراز اینکه مورد خشونت قرار گرفته شرمسار نباشد و سکوت نکند چراکه سکوت و پنهان کاری پاداش خشونت است و نباید این اتفاق بیفتد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: از همه اعضای شورای شهر که با نصب ربان نارنجی با این پویش همراهی کردند تشکر می‌کنم و از همه شهروندان و زنان می‌خواهم که در راستای مبارزه با هرگونه اشکال خشونت گام بردارند.

همچنین احمد مسجدجامعی نیز ضمن تشکر از مردم و اعضای شورای شهر به دلیل پیوستن به پویش کتابگردی که در روز پنجشنبه (دوم آذر) انجام شد گفت: مردم، اعضای شورای شهر و صاحبان مناصب گوناگون در این پویش شرکت کردند و به اصطلاح یکی از دوستان، کتاب فروشی در این روز به مانند شیرینی فروشی‌ها در آستانه سال جدید بود که امیدوارم این شور و شعف درونی نسبت به کتاب که در این روز تبلور کرد، ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه