English

دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد

میزان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائران اربعین در مرز مهران

دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام همزمان با مراسم ایام اربعین حسینی و طی ۱۰ روز گذشته در مجموع به ۵۱۱ هزار و ۴۹ تن در بخش‌های مختلف خدمت ارائه کرده است.

میزان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائران اربعین در مرز مهران

به گزارش خبرگزاری موج، دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ششم تا ۱۶ آبان در مرز مهران مجموعا ۵۱۱ هزار و ۴۹ خدمت به زائران ارائه کرده و مجموع خدمات پیش‌بیمارستانی (اورژانس ۱۱۵) و بیمارستانی این دانشگاه در مرز مهران و در بازه زمانی مذکور، ۳۵۴ هزار و ۲۶۵ خدمت بوده است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، ۲۳۳ هزار و ۶۱۸ نفر در این بازه زمانی به اورژانس بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها مراجعه کرده‌اند.

همچنین ۳۴۳ هزار و ۸۸۶ نفر برای درمان سرپایی، بستری موقت و ترخیص از خدمات دانشگاه علوم پزشکی ایلام استفاده کردند و از این تعداد ۲۹۳۴ نفر در بخش‌های ویژه و تخصصی بستری شدند.

مجموع فوتی‌ها در این مدت زمانی ۲۸ نفر بود که پنج نفر از آنها مربوط به اورژانس پیش‌بیمارستانی و ۲۳ نفر مربوط به بخش بیمارستانی بوده است.

۱۲۷۷ تن هم کل تعداد مراجعین مربوط به حوادث ترافیکی در این مدت بوده است. همچنین ۸۴۸ نفر از خدمات مربوط به عمل‌های جراحی استفاده کردند و تعداد مصدومین و بیماران بستری در سی‌سی‌یو ۱۹۲ نفر و آی‌سی‌یو ۱۲۵ نفر بوده است.

تعداد موارد اعزام بالگرد در این مدت نیز ۲۰ مورد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه