English

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر عنوان کرد:

دو برابر شدن حجم دارویی و تجهیزات پزشکی اربعین در کشور عراق

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور گفت: امسال با آسیب‌شناسی که از اربعین سال گذشته داشتیم خدمات را تقریبا به دو برابر نسبت به سال گذشته از نظر حجم دارویی و تجهیزات پزشکی افزایش دادیم.

دو برابر شدن حجم دارویی و تجهیزات پزشکی اربعین در کشور عراق

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعلی مرعشی در حاشیه بازدید از موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر ایران به زائران اربعین حسینی در کشور عراق، اظهار کرد: امسال با آسیب‌شناسی که از اربعین سال گذشته داشتیم خدمات را تقریبا به دو برابر نسبت به سال گذشته از نظر حجم دارویی و تجهیزات پزشکی افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال بیش از  1500 نفر متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، پرستاران زن و مرد و کارشناسان بهداشت، دارویی و اورژانس کشور به زائران حسینی خدمات‌رسانی می کنند، تصریح کرد: با بازدیدی که تا امروز از مراکز امدادی داشتیم خدمات‌رسانی به صورت روان انجام شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: جمعیت هلال احمر در اربعین امسال در مسیر نجف به کربلا در ۹ موکب  ارائه خدمات و در شهر نجف هم در شش محل و در کربلا  نیز در پنج محل به زائران حسینی خدمات‌رسانی می کنند.

وی با اشاره به فعالیت هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۵ دستگاه  آمبولانس  در اربعین  امسال، بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی که ستاد اربعین در مورد افزایش تعداد زائران  نسبت به سال گذشته داشته است، ما نیز خدمات خود را به دو برابر افزایش دادیم تا در خدمت‌رسانی به زائران با مشکل مواجه نشویم.

 بر اساس این گزارش، مرعشی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و جمعیت هلال احمر استان قم ارتباط  مطلوبی در تمام سال و به ویژه  در مراسم اربعین وجود دارد و ما به عنوان مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت هلال احمر از همه همکاری‌ها و همراهی‌های آستان مقدس نسبت به ایجاد درمانگاه  در این موکب تشکر کرده و امیدواریم این همکاری‌ها برای سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه