English

فرهاد رهبر اعلام کرد؛

بیشتر واحدهای دانشگاه آزاد زیانده شده اند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اغلب واحدهای این دانشگاه به سبب اتکای مالی بر شهریه های دانشجویی و کاسته شدن آمار دانشجویان طی چند سال اخیر زیانده شده اند.

بیشتر واحدهای دانشگاه آزاد زیانده شده اند

به گزارش خبرگزاری موج، فرهاد رهبر روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت:در این خصوص به راه حل میان مدت و بلند مدت می اندیشیم.
وی تصریح کرد: مبحث واحدهای زیان ده از 2 سال گذشته آغاز شده و امسال نیز به دلیل کاهش آمار دانشجویان تعداد بیشتری از واحدها دچار این معضل شده اند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد، دانشگاه آزاد طرحی را برای انتقال دختران دانشجوی مقاطع کارشناسی ارایه کرده که بر اساس آن فقط دانشجویان این مقطع می تواند از واحد پذیرفته شده به واحد شهرستان خود منتقل شوند.
وی گفت: این طرح برای سایر مقاطع تحصیلی نیست و در حال بررسی و ارزیابی آن هستیم تا بتوانیم در صورت امکان آن را فراگیر کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مورد ایام اربعین نیز گفت، تمام واحدهای مرزی دانشگاه آزاد اسلامی در این ایام میزبان دانشجویان خواهند بود.

غیبت دانشجویان در روزهای اربعین موجه خواهد بود

وی افزود: غیبت دانشجو در ایام اربعین موجه تلقی خواهد شد هر چند که آنان بر اساس قوانین می توانند سه شانزدهم کلاس هایشان را غیبت داشته باشند.
رهبر خاطر نشان کرد: وام های دانشجویی نیز بر اساس مسافت شهرهای مختلف کشور متغیر است .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تشکل های دانشجویی نیز اظهار داشت: انجمن های علمی و تشکل های مختلف دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از تمام دانشگاه های کشور فعال هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه