English

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت؛

۱۲ هزار نفر امروز در سامانه «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ثبت‌نام حدود 12هزار نفر در سامانه «سماح» از صبح امروز، گفت: تصور می‌شود این آمار تا شب به حدود 25 هزار نفر برسد.

۱۲ هزار نفر امروز در سامانه «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، محسن نظافتی در سخنانی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه «سماح» همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 980 هزار نفر در سامانه ثبت کرده اند.

وی با بیان اینکه حدود 880 هزار نفر نیز مدارک خود را تحویل و ثبت نام آنها قطعی شده است، افزود: تقریبا حدود 800 هزار ویزا نیز دریافت شده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه از صبح امروز تاکنون حدود 12 هزار نفر نیز در سامانه «سماح» ثبت نام کرده اند، گفت: تصور می شود این این آمار به حدود 25 هزار نفر برسد.

وی به مهلت ثبت نام در این سامانه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این مهلت بستگی به سفارت و کنسولگری های عراق داشته که تا چه زمانی ویزا صادر کنند و همچنین فاصله ثبت نام تا برگرداندن ویزا به مردم به نحوی باشد که بتوانند در مرزها حضور و با تاریخ های مدنظر خود بتوانند به زیارت رفته و برگردنند.

نظافتی با تأکید براینکه سمانه سماح باز بوده و همکاران در تمامی 16 نقطه حضور دارند، تصریح کرد: صدور ویزا در بسیاری از نقاط ایران به روز شده است و اگر مدارک خود را امروز تحویل دهند و به آنها گفته می شود دریافت ویزا چند روز طول می کشد علت آن اکثرا مسافت طولانی برخی استان ها است که ویزای خود را از تهران دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر وقت در مسیرها تلف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه