English

محسن هاشمی رفسنجانی:

شهرداری و دولت باید نسبت به پدافند غیرعامل کردن همه ایستگاه‌های مترو اقدام کنند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به روز پدافند غیرعامل گفت: شهرداری و دولت باید نسبت به پدافند غیرعامل کردن همه ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.

شهرداری و دولت باید نسبت به پدافند غیرعامل کردن همه ایستگاه‌های مترو اقدام کنند

به گزاشر خبرگزاری موج، محسن هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حادثه انفجار در پالایشگاه نفت شهید تندگویان گفت: این حادثه به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی رخ داده که به بازماندگان هفت قربانی این حادثه تسلیت می‌گوییم و برای مجروح  حادثه نیز طلب بهبودی داریم.

وی همچنین درخصوص موضوع عضویت سپنتا نیکنام منتخب شورای شهر یزد نیز با بیان اینکه مساله این فرد به یک سوال برای افکار عمومی تبدیل شده است، گفت: از آنجایی که دولت و مجلس برگزارکنندگان این انتخابات بودند، باید مدافع حقوق مردم باشند و شورای شهر نیز نمی‌تواند به این موضوع ورود کند.

قول لاریجانی برای حل مساله سپنتا نیکنام 

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه در ملاقات با لاریجانی موضوع سپنتا نیکنام این مساله مطرح شد، گفت: رییس مجلس قول دادند که با اختیارات و شخصیت حقیقی که دارد، این مساله را حل کند و امیدواریم در این شرایط حساس بین‌المللی این موضوع مرتفع شود.

هاشمی‌رفسنجانی همچنین به روز پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: شهرداری و دولت باید نسبت به پدافند غیرعامل کردن همه ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه