English

بازدید رایگان ۱۳۰۰ کودک بی سرپرست از برج میلاد

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ششمین جشنواره شهر خدا، کودکان بی سرپرست پایتخت افطار مهمان برج میلاد تهران بوده و تاکنون بیش از ۱۳۰۰ کودک افطار خود را در بلندترین برج تهران افطار کردند.

بازدید رایگان ۱۳۰۰ کودک بی سرپرست از برج میلاد

به گزارش خبرگزاری موج؛ در جشنواره رمضانی شهر خدا فرصتی فراهم شده است تا با کمک خیرین پایتخت هر شب تعدادی از کودکان بی سرپرست مهمان یادمان ملی ایرانیان باشند و افطار خود را در برج میلاد تهران باز کنند.

در این طرح هر شب۱۰۰ نفر از کودکان در شب های ماه رمضان به برج میلاد تهران می آیند و پس از صرف افطار از طبقات مختلف برج میلاد تهران به صورت رایگان بازدید می کنند و پس از آن به پارک دلفین های برج میلاد تهران رفته و مراسم ویژه ای نیز به صورت رایگان برای آنها توسط دلفیناریوم برج میلاد برای آنها اجرا می شود.

تاکنون و پس از گذشت ۱۴ روز از ماه مبارک رمضان یک هزار و ۳۰۰ کودک بی سرپرست به برج میلاد تهران آمده و از یادمان ملی ایرانیان بازدید کرده اند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، ششمین دوره از جشنواره رمضانی برج میلاد تهران از ۱۸ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد میزبان شهروندان پایتخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی