English

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد

فعالیت پلیس در راه نهادینه کردن امنیت

با توجه به اینکه امنیت یک موضوع نسبی و جامع است و تمامی آحاد جامعه نسبت به امنیت موضوعیت پیدا می کنند پلیس حرفه ای و مقتدر و دارای قدرت بالا با حداکثر مشارکت جویی در راه نهادینه کردن امنیت فعالیت می کند.

فعالیت پلیس در راه نهادینه کردن امنیت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شرفی در ششمین گردهمیایی موسسات حفاظتی و مراقبتی و در سومین روز از هفته ناجا گفت: افتخارمان این است که تحت تعلیم دادستان های کشور وظایف پلیس پیشگیری را انجام می دهیم. با توجه به اینکه امنیت یک موضوع نسبی و جامع است و تمامی آحاد جامعه نسبت به امنیت موضوعیت پیدا می کنند پلیس حرفه ای و مقتدر و دارای قدرت بالا با حد اکثر مشارکت جویی در راه نهادینه کردن امنیت فعالیت می کند.

در سال 1379 ایده تشکیل موسسات حفاظتی و مراقبتی و استفاده از نگهبان محله در دستور کار قرار گرفت و در سال 83 کلیات این موضوع به تایید و تصویب نمایندگان مجلس رسید و بعد از تصویب توسط ستاد کل نیروهای مسلح به اجرا در آمد و در 17 آبان 88 به تصویب رهبری رسید.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه فعالیت های این موسسات، تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی است و 720 موسسه حفاظتی در بخش خصوصی اقدام به فعالیت می کنند، افزود: این موسسات با استفاده از توان حفاظتی خود خلاءهای حضور ماموران پلیس را برطرف می کنند.

سردار شرفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بحث حمایت از کارگر نگهبان محله نیاز به توجه دادستان دارد در برنامه داریم که افراد شاغل در این موسسات را به 200 هزار نفر ارتقا بدهیم و در این امر نیاز به توجه ویژه از سوی دادستان داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه