English

بسیج جامعه زنان کشور اعلام کرد:

ستاد مردمی کمک به مسلمانان میانمار در استان های کشور تاسیس می شود

ستاد مردمی کمک به مسلمانان میانمار با محوریت بسیج جامعه زنان در کشور تاسیس می شود.

ستاد مردمی کمک به مسلمانان میانمار در استان های کشور تاسیس می شود

به گزارش خبرگزاری موج، امروز در میانمار با خوش رقصی رژیم سفاک آن در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی، فاجعه آمیزترین نسل کشی را رقم زده اند و باعث کشته شدن و آوارگی تعداد زیادی از مردم مظلوم و بی پناه میانمار شده اند.

در این برهه به طور قطع صحنه آزمایش دیگری برای همه انسان های آزاداندیش فراهم آمده است و ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی و بویژه بسیجیان که همواره تحت زعامت ولی امر مسلمین در صحنه حاضرند، امروز حماسه دیگری بر کمک به مردم مظلوم میانمار خواهند آفرید.

لذا بسیج جامعه زنان کشور در این مسیر پیش قدم خواهد بود و زمینه این حرکت الهی را با اجرای چند برنامه متمرکز و بومی فراهم می کند. به همین منظور این سازمان ستادهای مردمی را در حوزه های بسیج استان ها با الگوگیری از دفاع مقدس تشکیل داده است تا علاوه بر جمع آوری کمک های غیرنقدی، خواهران متعهد، با انگیزه و فعال جهت تشکیل و حضور در ستادها شناسایی شود.

اختصاص بخشی از برنامه ها و اردوها با هدف تبیین وضعیت مردم مظلوم میانمار و ضرورت کمک رسانی فوری به آن ها در پایگاه های بسیج اقدام دیگر این سازمان است.

همچنین جهت تبیین و ضرورت کمک رسانی به مسلمانان میانمار دستور برگزاری نشست های خبری در رسانه های محلی نیز به نواحی داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه