English

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

اولین محموله کمک های بشر دوستانه ایران به بنگلادش رسید/ توزیع کمک ها میان مسلمانان میانماری امروز انجام می شود

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: کمک‌های ارسالی هلال احمر ایران برای آوارگان میانماری، امروز در «کاکس بازار» - محل اسکان آوارگان- توزیع می‌شود.

اولین محموله کمک های بشر دوستانه ایران به بنگلادش رسید/ توزیع کمک ها میان مسلمانان میانماری امروز انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی سلیمی با اعلام این‌که 40 تن کمک‌های ارسالی هلال‌احمر ایران، تحویل مقامات بنگلادش شده است، گفت: این کمک‌ها امروز و با همکاری فرماندار چیتاگونگ به محل اسکان آوارگان میانماری در «کاکس بازار» انتقال می‌یابد.

وی اضافه کرد: در این زمینه در دیدار با استاندار چیتاگونگ گزارشی از نحوه و میزان کمک‌های ارسالی از سوی هلال‌احمر ایران برای مردم چیتاگونگ ارائه کردیم و استاندار چیتاگونگ نیز از اقدامات و تلاش‌های هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم مظلوم میانمار تقدیر و تشکر کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در ادامه گفت: امروز صبح نیز بازدیدی از کاکس بازار داشتیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم درباره انتقال کمک‌ها و توزیع آن‌ها در میان آوارگان انجام شود.

لازم به ذکر است در این اقدام بشر دوستانه سازمان هلال احمر با کمک هواپیماهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران برای مسلمانان آواره میانمار را ارسال کرد که این محموله ساعت 16 و 55 دقیقه روز گذشته به وقت بنگلادش، در فرودگاه شهر «چیتاگونگ» به زمین نشست و تحویل این کشور داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه