English

دستگیری زن و شوهر گروگان‌گیر در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری زوج آدم‌ربا و رهایی گروگان‌ 17 ساله از چنگ آنان خبر داد.

دستگیری زن و شوهر گروگان‌گیر در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، قادر کریمی در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعت 17:40 روز گذشته فردی در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع آدم‌ربایی در محدوده خیابان تعبدی مشهد خبر داد.

وی افزود: در پی این تماس تلفنی با توجه به حساسیت‌های موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در عملیات ضربتی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شاکی پرونده در اظهارات اولیه خود عنوان کرد برادرش غروب روز گذشته از خانه خارج شده، تاکنون بازنگشته و امروز بعدازظهر فردی از طریق شماره تلفن او تماس گرفته و اظهار داشته برادرم را به گروگان گرفته و مبلغ  یک صد میلیون  تومان سفته در قبال آزادی اش درخواست کرده است.

کریمی خاطر نشان کرد: پیگیری این پرونده لحظه به لحظه از طریق فرمانده انتظامی مشهد و با هماهنگی مقام قضائی هدایت می‌شد و تیم‌های تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد در این پرونده پیچیده با دقت نظر و هوشیاری تحسین برانگیز به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی فرد تماس گیرنده با برادر گروگان بود.

وی عنوان کرد: ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد به محض تکمیل اطلاعات تحقیقی پرونده وارد عمل شده و خانه مسکونی پلاک 40 در محدوده بولوار طبرسی شمالی که محل اختفای آدم ربایان و نگهداری گروگان 17 ساله بود را تحت نظر قرار دادند. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کر د: پلیس ساعت 23:29 روز گذشته با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه وارد منزل مسکونی مورد نظر شدند. در این عملیات مرد 29 ساله و همسر 25 ساله‌اش به اتهام آدم ربایی دستگیر و گروگان 17 ساله از چنگ آنان رها شد.

کرمی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در بازرسی از محل 170 میلیون تومان سفته  کشف کردند و تحقیقات درباره علت و انگیزه این زن و شوهر آدم ربا و کشف دیگر زوایای مبهم این پرونده با دستورات مقام قضائی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه