سرخط خبرها
  • سردار رضایی: برخورد با قاچاقچیان و دارندگان سلاح غیرمجاز جدی‌تر می‌شود
  • تصادف مرگبار BMW در اتوبان همت/ ۲ دختر و یک پسر جوان جان باختند
  • دنیامالی: موظف بودیم سازه ورزشگاه آزادی را دوباره باز طراحی کنیم
  • جزئیات نحوه احراز سکونت مشمولان کالابرگ اعلام شد
  • تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی برای جایگزینی خودروهای فرسوده
  • پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه‌های انبوه‌سازی نهضت ملی مسکن/ ۹۲۰ هزار واحد در حال اجرا
  • توصیه معاون وزیر کار به دریافت کنندگان پیامک‌ کالابرگ؛ فعلا به پیشخوان نروید
  • بسته‌های پیشنهادی جدید دولت برای تامین مسکن کم درآمدها

ادعای تازه درباره مضرات رژیم کم‌چرب

متخصصان کانادایی در یک مطالعه جدید ادعا کرده‌اند که رژیم‌های غذایی کم چرب خطر مرگ زودهنگام را تا یک چهارم افزایش می‌دهد.

موادد چرب و قند دار

به گزارش خبرگزاری موج، در بررسی انجام گرفته روی ۱۳۵ هزار فرد بزرگسال مشخص شد افرادی که مصرف چربی را کاهش می‌دهند کمتر از مصرف کنندگان کره، گوشت و پنیر عمر می‌کنند. این بررسی در تضاد مستقیم با توصیه‌هایی است که افراد را از مصرف چربی منع می‌کند.

افرادی که مصرف چربی را کاهش داده‌اند اغلب آن را با محصولات سرشار از کربوهیدرات همچون نان، ماکارونی و برنج جایگزین و در واقع بدن خود را از مواد مغذی مهم محروم می‌کنند.

رژیم‌های غذایی سرشار از کربوهیدرات‌ها از جمله ناسالم‌ترین خوراکی‌ها هستند و افرادی که از قندهای تصفیه شده و خوراکی‌های فرآوری شده مصرف می‌کنند ۲۸ درصد بیشتر در معرض مرگ زودهنگام قرار دارند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، متخصصان کانادایی بر اساس مطالعه روی مردم ۱۸ کشور دریافتند: مصرف پایین چربی‌های اشباع شده احتمال مرگ زودهنگام را تا ۱۳ درصد افزایش می‌دهد. همچنین مصرف بالای تمام انواع چربی‌ها خطر مرگ زودهنگام را تا ۲۳ درصد کاهش می‌دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه