English

وزیر بهداشت عنوان کرد

منتخبان شورای پنجم از حاشیه سازی دوری کنند

وزیر بهداشت گفت: منتخبان شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید از حاشیه سازی دوری کنند.

منتخبان شورای پنجم از حاشیه سازی دوری کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن قاضی زاده هاشمی در آیین گشایش و آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی مشهد با اشاره به قرارگیری محل شورا در میدان شهدا اظهار کرد: این میدان یکی ازارکان هویتی مشهد است که در دوران انقلاب محل تجمع نیروهای انقلابی بوده است. 

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) با تاکید بر فرایند انتخابات و معیار قرار دادن رای ملت در تعیین سرنوشت خود، نقش مردم را در نظام جمهوری اسلامی پررنگ کرد، افزود: انتخابات و فرایند رای گیری تنها یک نظرسنجی نیست بلکه بیعت دوباره با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کشور است که این مفهوم در ادبیات دینی و مذهبی ما نیز وجود دارد و نمونه های آن را می توان در عصر پیامبر و ائمه اطهار(ع) مشاهده کرد.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه منتخبان شوراها با همه ضعف و قوت خود اگر بتوانند به وظایف خود به خوبی و درستی عمل کنند در نتایج انتخابات آینده موثر خواهند بود، ادامه داد: زمانیکه در عرصه مدیریت ملی و شهری چرخش نخبگان رخ می دهد، اتحاد ملی تقویت شده و موجب سرعت گرفتن و پیشرفت بیشتر امور می شود.

وی با اشاره به روند انتخاب شهردار مشهد گفت: بنده به عنوان یک مشهدی انتخاب تقی زاده خامسی را به عنوان شهردار مشهد تبریک می گویم و وظیفه خود می دانم تا از خدمات و اقدامات شهردار و اعضای شورای شهر دوره گذشته مشهد نیز تشکر کنم.

قاضی زاده هاشمی با مخاطب قراردادن منتخبان شورای پنجم عنوان کرد: شما باید با بهره گیری از نقاط قوت و ضعف دوره گذشته شورای شهر از تمامی ظرفیت های شهر مشهد استفاده کنید که این در واقع هنرمندی شورای پنجم را نشان می دهد.

وی با تاکید بر توجه نکردن به حاشیه ها در امور مدیریتی شهری ابراز کرد: منتخبان شورای پنجم نباید خود را به دام سیاسی کاری ها و حاشیه سازی ها بیاندازند زیرا مردم آنان را بعد چهار سال قضاوت خواهند کرد و نتیجه مدیریت این شورا در انتخابات آینده تاثیرگذار است.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه عملکرد رضایت بخش شورای پنجم می تواند بستر حضور حداکثری شهروندان را بیش از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه جاری فراهم کند، افزود: مردم از دعوا خشنود نمی شوند و فکر می کنند که ما نسبت به حقوق آنان بی تفاوت هستیم.

وی با تاکید بر همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی خراسان رضوی با مدیران شهری مشهد خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نهاد های اجرایی در مشهد آستان قدس رضوی است که باید مدیران شهری را در دوره چهارساله خود حمایت کند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: آستان قدس رضوی نباید فعالیت و مسئولیت خود را محدود به حرم مطهر بداند زیرا این نهاد نسبت به تمام مسیر خدمات دهی به زائران مسئول است.

وی اضافه کرد: نقش آستان قدس در بخش خدمات به ویژه سلامت حائز اهمیت است و این نهاد باید در سایر زمینه ها نیز به کمک و همیاری مدیریت شهری بیاید.

وزیر بهداشت و درمان کشور با اشاره به ساختار درآمدزایی شهرداری ها گفت: مدیریت شهر نیازمند درآمد کلانی است که تامین آن نیاز به درآمدزایی دارد اما نباید توجه به این حوزه، خدمات دهی به سایر حوزه ها را تحت شعاع خود قرار دهد زیرا خدمات و تسهیلات رفاهی و شهری نیز از حقوق شهروندان، حاشیه نشینان و زائران محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه