English

فرمانده ناجا:

سالی ۳۰ میلیون تماس با ۱۱۰ برقرار می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز تقویت فرماندهی انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان در اولویت ماست، تاکید کرد: از مسئولان و مردم سیستان و بلوچستان درخواست داریم تا همکاران ما را حمایت کنند.

سالی 30 میلیون تماس با 110 برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: همکاران ما در نیروی انتظامی با نیرو و مدیریت جهادی در حال تلاش هستند و تلاش دارند تا از همه ظرفیت‌ها برای تامین امنیت استفاده کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یاد همه شهدای کشور، شهدای مدافع حرم و به‌ویژه شهید حججی را گرامی می‌داریم. استواری شهید حججی در مقابل دشمن، مظلومیت این شهید و ارادت او به ولایت، غوغایی در کشور و دنیا به پا کرد.

وی در ادامه به موضعات و مباحث امنیتی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: اگر نگاهی به دهه‌های گذشته سیستان و بلوچستان داشته باشیم، متوجه می‌شویم که چه زحمات زیادی در این استان کشیده شده که امروز این استان به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر زمان در سیستان و بلوچستان حضور پیدا می‌کنم، احساس علاقه خاصی به مردم و مسئولان این خطه در خود می‌یابم؛ مردمی و مسئولانی که شبانه‌روزی مرزبان این خطه از کشور هستند. امروز مردم شیعه و سنی این استان با وحدتی بی‌نظیر موجب ارتقای امنیت در این خطه از کشور شده‌اند.

وی بیان کرد: اگر نگاهی به دهه‌های گذشته سیستان و بلوچستان داشته باشیم، متوجه می‌شویم که چه زحمات زیادی در این استان کشیده شده که امروز این استان به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده است. ما فاکتورهای متعددی جهت رصد شبانه‌روزی امنیت استان‌های کشور داریم که نشان می‌دهد شاخص‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

به گفته سردار اشتری، امنیت خوبی که امروز در سیستان و بلوچستان حاکم است مدیون خون شهدا، حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و همکاری و همدلی نهادهای امنیتی است؛ در کنار این امنیت است که رشد و توسعه محقق می‌شود. همه مسئولان و به‌ویژه مسئولان امنیتی کشور در پایتخت باید توجه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشته باشند و در راستای رفع محرومیت‌های این استان گام بردارند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امروز مجموعه امنیتی سیستان و بلوچستان همدل و همراه و به پشتوانه مشارکت مردمی در راستای امنیت پایدار گام بر می‌دارند. امروز مشارکت مردم بالاترین سرمایه برای ایران است که به پیاده‌سازی اهداف نظام کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است که به دنبال خود مشارکت مردمی را نیز به همراه دارد و آنجایی که مردم مشارکت دارند، سرعت پلیس افزایش می‌یابد و مشکلات کاهش پیدا می‌کند. امروز مردم ماموران انتظامی را فرزندان خود می‌دانند که جهت تامین امنیت آنها تلاش می‌کنند.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید نیرویی مقتدر همراه با عطوفت و مهربانی باشد، اقتدار به معنای فریاد کشیدن و زورگفتن نیست، بلکه به این معناست که کاری را انجام دهیم که بر اساس قانون و نتیجه آن برای مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: سرپنجه انتظامی برای مخلان امنیت است و حتماً نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه‌های قضائی، امنیتی و اطلاعاتی با آنها برخورد جدی خواهند داشت؛ که البته این افراد شاید کمتر از یک درصد جمعیت کشور را تشکیل دهند.

وی تاکید کرد: امروز دستگاه‌های امنیتی کشور از ظرفیت بی‌نظیری برخوردار هستند که جمهوری اسلامی را به نظامی مقتدر تبدیل کرده است. سالانه بیش از 30 میلیون تماس مردمی با مراکز 110 نیروی انتظامی برقرار می‌شود و حجم زیادی از خدمات گوناگون به مردم ما ارائه می‌شود که این توفیق خدمتگذاری برای نیروهای ما مایه افتخار است.

سردار اشتری افزود: ما افتخار می‌کنیم که خدمتگذار مردم شریف ایران هستیم. امروز رویکرد نیروی انتظامی اجتماعی‌محور است و تلاش داریم تا با بهترین شیوه با مردم برخورد کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امروز مرزبانان اصلی کشور ساکنان مناطق مرزی هستند، تصریح کرد: عزیزان شیعه و سنی مستقر در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان مرزبانان حقیقی این خطه از کشور محسوب می‌شوند. امروز مردم ما سپاه و نیروی انتظامی را در کنار خود می‌دانند و به این خدمتگذاران خود علاقه دارند که ما هم باید این نگاه مردم را قدر بدانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه