English

داوطلبان کنکور سراسری تا امشب فرصت دارند؛

انتخاب رشته بیش از ۲۲۴ هزار نفر در کنکور سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش از انتخاب رشته بیش از ۲۲۴ هزار نفر در کنکور سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان مجاز کنکور ۹۶، غایبان کنکور و متقاضیان ثبت نام در پذیرش رشته های بدون آزمون تا امشب فرصت دارند فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.

انتخاب رشته بیش از ۲۲۴ هزار نفر در کنکور سراسری

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری 96 اظهار داشت: داوطلبان مجاز کنکور ۹۶، غایبان کنکور و متقاضیان ثبت نام در پذیرش رشته های بدون آزمون تا امشب فرصت دارند فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش می‌توانند علاوه بر مشاهده دفترچه‌های انتخاب رشته بر اساس گروه‌های آزمایشی، راهنمای عملی و اصلاحات اعلام شده، نسبت به مرتب سازی رشته‌های مورد علاقه بر اساس شرایط کارنامه خود اقدام کنند، گفت:  هر داوطلب امکان انتخاب ۱۵۰ کدرشته را دارد که باید به ترتیب علاقه آن را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کند. 

حسین توکلی

انتخاب رشته بیش از 224 هزار نفر تا صبح امروز

توکلی با اشاره به اینکه ۲۲۴ هزار و ۷۵۷ نفر معادل ۲۶.۷۹ درصد تا صبح امروز انتخاب رشته کردند، گفت: متقاضیان پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، چه در کنکور شرکت کرده باشند و چه شرکت نکرده باشند می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش، ضمن ثبت نام، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

ثبت نام19 هزار و 840 نفر بدون آزمون 

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، تاکنون ۱۹ هزار و ۸۴۰ نفر در این دوره‌های بدون آزمون ثبت نام کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه