English

رئیس مرکز مشاوره یک دانشگاه:

شیوه نامه برنامه پیشگیری از مصرف مواد دانشجویان ابلاغ شد

رئیس مرکز مشاوره‌ دانشگاه صنعتی شریف گفت: شیوه نامه اجرایی برنامه جامع و چند وجهی پیشگیری از مصرف مواد در دانشجویان دانشگاه های تابع وزارت علوم ابلاغ شد.

شیوه نامه برنامه پیشگیری از مصرف مواد دانشجویان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، میترا آقاجانی گفت: با توجه به ابلاغ شیوه نامه اجرایی برنامه جامع و چند وجهی پیشگیری از مصرف مواد در دانشجویان دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، کارگاه آموزشی توجیهی اجرای برنامه پیشگیری از مصرف مواد (طرح پیام) ویژه مسوولان و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه‌های تابع وزارت علوم ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

وی افزود: پدیده اعتیاد و سو مصرف مواد، یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بین نسل جوان است که یافتن راه حل مناسب برای آن نیاز به شناسایی و تبیین درست دارد.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف گفت: در این کارگاه‌ها که با شرکت مسوولان و کارشناسان دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد، شیوه اجرای برنامه جامع و چند وجهی پیشگیری از مصرف مواد در دانشگاه‌ها و همچنین درمان شناختی رفتاری مختصر، توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود.

آقاجانی تاکید کرد: در این کارگاه به موضوعاتی در زمینه آشنایی با برنامه جامع پیشگیری و مراحل آن، تشکیل کمیته‌ها و زیرگروه‌ها، مراحل توانمندسازی، خط مشی - تحلیل وضعیت و نیازسنجی، نقش کانون همتایان و آشنایی با انواع مداخلات مختصر و پیشگیری از عود پرداخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه