English

تردید منتخبان پنجم به حضور جدی مرعشی

دو منتخب شورای پنجم از حسین مرعشی پرسیدند چقدر حضورش برای شهرداری تهران جدی است.

تردید منتخبان پنجم به حضور جدی مرعشی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد سالاری در بخش پرسش منتخبان از مرعشی پرسید: آقای مرعشی شما 20 رای داشتید و با توجه به برنامه هایی که ارائه کردید می خواهم بپرسم حضورتان چقدر جدی است؟ زیرا احتمال شهردار شدن شما وجود دارد.

وی همچنین خواستار جزییات بیشتری در ارتباط با تجارت های جهانی شهر تهران و تعامل با سایر ارکان نظام شد.

همچنین منتخب دیگر شورای پنجم گفت شما فرد شوخ طبعی هستید و همیشه با همان ظرافت سخن می گویید، بگویید چقدر حضورتان جدی است یا ما را سرکار گذاشته اید. که مرعشی در پاسخ به علیخانی گفت شما ما را سرکار گذاشتید که فرد دیگری را انتخاب کرده و از ما خواسته اید که برنامه خود را ارائه دهیم.

علیخانی گفت: شما 20 رای دارید با توجه به برنامه هایتان اگر این حضور جدی باشد اولویت ما برنامه هاست.

زهرا نژاد بهرام در این رابطه گفت: ما هنوز برنامه های مهرعلیزاده را نشنیده ام و نمی دانیم که برنامه های ایشان چیست اجازه دهید پس از شنیدن برنامه های ایشان و تحلیل نهایی آرای خود را بگوییم. هنوز برای تصمیم گیری زود است و اجازه دهید رای ما مخفی باشد.

همچنین مجید فراهانی منتخب دیگر شورای پنجم از مرعشی خواست برنامه های بیشتری در حوزه مشارکت های مردمی و نقش شورایاری ها به منتخبان ارائه کند.

همچنین او از ایده دو طبقه کردن بزرگراه ها توسط مرعشی انتقاد کرد و گفت: این تجربه در دنیا موفق نبوده است.

حجت نظری منتخب دیگر نیز از وی درخصوص برنامه هایش برای حیات شبانه و مناسب سازی برای افراد کم توان پرسید.

الهام فخاری نیز همین موضوع را مورد تاکید قرار داد و خواست مرعشی در خصوص برنامه هایش برای افراد کم توان و دارای معلولیت توضیح دهد همچنین موضع خود را در قبال دستفروشان مشخص کند.

میرلوحی نیز راهکار وی درخصوص پرداخت بدهی ها را نقد کرد.

همچنین اعظم نوری سرمایه گذاری بر روی پروژه های پارکینگ سازی را تجربه ای دانست که شهرداری کنونی نیز بر روی آن تاکید داشته اما به نتیجه ای که گفته شد نرسید.

محسن هاشمی نیز با اشاره به برنامه های مرعشی گفت دیروز در برابر برنامه های آقای نجفی گفتیم لذت بردیم، اما در برابر شما باید بگوییم به برنامه های شما افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: بودجه سال 96 شهرداری تصویب شده که 18 میلیارد تصویب شده. 8هزار میلیارد به حمل و نقل عمومی تعلق دارد و 5 هزار میلیارد آن به حقوق و دستمزد، 2 هزارمیلیارد به مسائل فرهنگی اختصاص پیدا کرده است و باقی مانده به مسائل دیگر شهر اختصاص می یابد. و همه می دانیم در پنج ماه گذشته درآمد خوبی برای شهر تهران کسب نشده سوال من این است که این موارد بسیار مهم را چگونه انجام خواهید داد؟ همانطور که دوستان اشاره کردند بحث دستمزدها بسیار مهم است و می خواهم بدانم در حوزه حمل و نقل و هوشمند سازی چه خواهید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی