English

چمران عنوان کرد

توقف چند ساله احداث خط ٨ متروبه دلیل پرداخت نکردن مابقی اعتبار

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در سال ۹۱-۹۰، ۲۰۰ میلیارد از سوی دولت برای احداث این خط پرداخت شد و قرار بود باقی منابع مالی را نیز دولت تامین کند که متأسفانه انجام نشد و سال‌ها این پروژه متوقف شد.

توقف چند ساله احداث خط ٨ متروبه دلیل پرداخت نکردن مابقی اعتبار

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مهدی چمران در جلسه علنی روز سه‌شنبه با بیان اینکه خبرنگاران امانتداران واقعی هستند و اطلاع‌رسانی یعنی آگاه‌سازی و دانایی و آگاهی بخشیدن کار ارزشمندی است، گفت: یاد خبرنگاران جبهه‌های دفاع‌مقدس و خبرنگارانی که در کنار شهدای مدافع حرم به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه خط ۸ مترو فرودگاه حضرت امام (ره) روز گذشته آغاز به کار کرد، گفت: اسم این خط را «خط ۸» مترو گذاشتند که خط ۸ مترو، خط دیگری بود اما اگر بر اساس توالی افتتاح‌ها حساب کنیم، نامگذاری این خط به نام «خط ۸» درست است.

صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران

خط ٨ مترو خارج از محدوده تهران است

چمران در ادامه با بیان اینکه این خط با وجود آنکه وظیفه شهرداری نبود، به خوبی تکمیل شده و خطی در شان فرودگاه بین‌المللی حضرت امام (ره) است، گفت: این خط مترو خارج از محدوده تهران است، بنابراین هزینه‌هایش بر عهده شهرداری نیست.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۹۱-۹۰، ۲۰۰ میلیارد از سوی دولت برای احداث این خط پرداخت شد و قرار بود باقی منابع مالی را نیز دولت تامین کند که متأسفانه انجام نشد و سال‌ها این پروژه متوقف شد و شهرداری تصمیم گرفت خودش این کار را به اتمام برساند که خوشبختانه به نحو مطلوب و آبرومندی تمام شد و گشایشی برای مسافران فرودگاه حضرت امام (ره) محسوب می‌شود.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران

خط ٨ مترو را سیاسی نکنید

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این خط برای آسایش مردم کشورمان است، گفت: این خط متعلق به کسی نیست و نباید با حاشیه‌های سیاسی به آن نگاه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه