English

دادستان نظامی استان مازندران:

برخی سواحل دریا را به مراکز فساد و فحشا تبدیل کرده‌اند

دادستان نظامی استان مازندران گفت: متأسفانه امروز عده‌ای در سطح خیابان‌ها و مخصوصاً در سواحل دریای خزر امنیت اجتماعی و روانی جامعه را برهم می‌زنند و مروج لاابالی‌گری و اقدامات ضدفرهنگی می‌شوند.

برخی سواحل دریا را به مراکز فساد و فحشا تبدیل کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی با تاکید بر اینکه نحوه برخورد با افراد لاابالی و اقدامات ضد فرهنگی باید دقیق و حساب شده باشد، تصریح کرد: این افراد اکثراً غیربومی هستند و به عنوان مسافر وارد استان می شوند و در ذهنشان تصور درستی از سواحل دریا ندارند و فکر می کنند کاملا آزاد هستند و هیچ قید و بندی در میان نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: از تذکر لسانی و امر به معروف خسته نشوید و تا می توانید تذکر لسانی را بیشتر کنید و اگر کسانی تجری به بی‌حجابی کردند و مروج این اقدام شدند از مقام قضایی محل، کسب تکلیف و با مظاهر علنی فساد و فحشا که جرم مشهود است برخورد قانونی کنید.

وی با ابراز نگرانی از بعضی گزارش‌ها گفت: برخی ها سواحل دریا را که مکان امن و آرامش بخش روح و روان مردم است تبدیل به مراکز فساد و فحشا کرده اند و مسئولان هم سکوت اختیار کرده‌اند.

دادستان نظامی استان مازندران ضمن اشاره به توافق 2030 گفت: متاسفانه در سواحل دریای مازندران بخشی از این توافق در حال اجراست. ما در قبال این بی بند و باری و رهاسازی سواحل مازندران چه جوابی به خانواده شهدای خان طومان و مدافعان حرم داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق گفته‌های مراجع قضایی و انتظامی وسیله نقلیه هم می تواند حریم خصوصی باشد و هم نباشد، گفت: اگر جرم مشهود، مثلاً کشف حجاب در وسیله نقلیه صورت گیرد جرم مشهود بوده و اجازه توقف آن وسیله نقلیه را دارید و متخلف در صورت نیاز به مقام قضایی محل معرفی شود.

وی افزود: صندوق عقب یا داشبورد ماشین از جمله حریم‌های خصوصی وسیله نقلیه است و در صورت بازرسی حتماً باید با دستور مقام قضایی و یا اجازه صاحب آن، بازرسی صورت بگیرد.

زارعی تاکید کرد: دادسرای نظامی در مقابله با هنجارشکنان و کسانی که ناامنی روانی و اجتماعی برای جامعه ایجاد می کنند در کنار نیروی انتظامی است و از اقدامات قانونی آن حمایت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه