English

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران:

ترافیک نیمه سنگین در هراز/ جاده چالوس یکطرفه شد

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک در کندوان و هراز را پرحجم و نیمه سنگین اعلام کرد.

ترافیک نیمه سنگین در هراز/ جاده چالوس یکطرفه شد

به گزارش خبرگزاری موج محسن هاشمی درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان اظهار داشت: در محور کندوان، تردد در مسیر شمال-جنوب محدوده مرزن آباد تا تونل کندوان پرحجم ونیمه سنگین و در محور هراز ، تردد از محدوده وانا تا پلور پرحجم ونیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین در محور سوادکوه و کیاسر تردد به‌صورت عادی و روان است و در محور کناره نیزتردد به‌صورت در مبادی ورودی شهرها نیمه سنگین است.

وی درباره آ خرین شرایط آب و هوایی استان گفت: آسمان استان در ارتفاعات سوادکوه، هراز، کندوان و کیاسر صاف و در محورهای کناره (شرق تا غرب استان) نیمه‌ابری است.

به گفته هاشمی، برای انجام عملیات راهداری در منطقه پیچ های ابتهاج محور هراز، در نظر است این محور از ساعت 6 صبح تا 18 عصر روزهای یکشنبه ،دوشنبه و سه شبه 18 ،۱۹ و 20 تیرماه و از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر روز چهارشنبه21تیرماه مسدود می شود.

وی از کلیه رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی بر اساس اعلام پلیس راه، تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بارترافیکی ازکرج به سمت مرزن آباد از دقایقی پیش ممنوع و این مسیر یکطرفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه