English

پزشکی قانونی بازوی توانمند قضایی در اجرای عدالت است

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: پزشکی قانونی بازوی توانمند قضایی در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت است.

پزشکی قانونی بازوی توانمند قضایی در اجرای عدالت است

به گزارش خبرگزاری موج، غلامحسین اسماعیلی در سی وچهارمین همایش مدیران پزشکی قانونی کشور در محل سازمان پزشکی قانونی افزود: همکاران در پزشکی قانونی با تلاش وافر خود در شناسایی مجرمان و بزهکاران و همچنین با کار سخت و طاقت فرسا در سالن های تشریح کمک کار قضات هستند.
رییس کل دادگستری استان تهران امنیت عدالت و آسایش را سه نیاز نخست هر جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی به لحاظ شرایط خاص بین المللی دنیا و وضعیت منطقه و با وجود اقدام بزدلانه ١٢ رمضان ، بیش از گذشته قدردان پاسداران امنیت داخلی است و اگر این ایثارها نمی بود معلوم نبود کار امنیت به کجا می کشید.
وی افزود: ما مردم همه تلاش هادر مرزها و ماورا مرزها در دفاع از حرم را پاس می داریم.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: در کنار این دو گروه، دو گروه دیگر را هم نباید فراموش کرد کسانی که در مسیر عدالت تحقق عدالت و احقاق حق زحمت می کشند و هفته قوه قصاییه برای قدردانی از این افراد است؛ عدالت مقوله ای مورد نیاز همه جوامع بشری است.
وی گروه سوم را افرادی برشمرد که در جهت آسایش مردم کار می کنند و عزم خود را جزم کردند تا برای تحقق منویات رهبری در اقتصاد مقاومتی، آن را به انجام برسانند.
رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: اگر آثار تحریم، ترور، تضعیف و تخریب نهادهای خدمت رسان به جامعه را ببینیم آنوقت ارزش امنیت آسایش و عدالت بیش از قبل برای ما مشخص می شود.
اسماعیلی با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی، اظهار کرد: قبل از انقلاب جنایات امریکای استکبار را شاهد بودیم و امروز در برنامه های متعدد از عظمت شهید بهشتی فراوان سخن گفته می شود اما از مظلومیت او و کاری که داعشی های سال ٦٠ انجام دادند ، هم باید گفته شود؛ امروز نفرت از داعش در میان مردم دنیا موج می زند.
وی اضافه کرد: منافقان و داعش هر دو تحت حمایت استکبار جهانی هستند و کمر به نابودی جمهوری اسلامی بستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه