English

هشدار سازمان محیط‌زیست درباره آتش‌سوزی در جنگلها و مراتع طی تعطیلات پیش‌رو

سازمان محیط زیست به مردم و گردشگرانی که در تعطیلات عید فطر و تابستان در جنگلها و مراتع حضور می‌یابند، نسبت به هرگونه آتش‌سوزی هشدار داد.

هشدار سازمان محیط‌زیست درباره آتش‌سوزی در جنگلها و مراتع طی تعطیلات پیش‌رو

به گزارش خبرگزاری موج؛ سازمان محیط زیست در آستانه تعطیلات عید فطر و تابستان پیش رو و حضور مردم در مناطق جنگلی و مراتع در اطلاعیه مهمی با اشاره به افزایش دمای هوا، نسبت به هرگونه آتش‌سوزی در جنگلها هشدار داد .

در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به افزایش دما و خشکی هوا، احتمال وقوع آتش سوزی در محیطهای طبیعی فزونی یافته است. بنابراین ضرورت دارد کشاورزان، دامداران، گردشگران و تمام کسانی که در محیطهای طبیعی و باز برای فعالیت یا تفریح حاضر می شوند از روشن کردن آتش تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند.

مامورین حفاظتی دستگاههای مسئول، شوراهای شهرها و روستاها، دهیاریها و شهروندان عزیز حساسیت لازم در قبال این مسئله را داشته باشند و با مشاهده خطر، بلافاصله برای اطلاع رسانی یا خاموش کردن آتش اقدام کنند.

گفتنی است، سازمان محیط زیست و مسئولان ذیربط در سازمان مراتع و جنگلها با توجه به افزایش سفر و همچنین گرم‌تر شدن دمای هوا در روزهای گذشته اخطاریه‌های متعددی را نسبت به خطر آتش‌سوزی در مراتع و جنگلها صادر کرده‌اند و بر لزوم توجه مردم و گردشگران در نقاط حادثه‌خیز تاکید کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی