English

اقدام جالب پلیس برای تابلوهای راهنمایی و رانندگی در وقت نماز

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به زماندار شدن بعضی از تابلو‌ها بیان کرد: با توجه به انجام فریضه نماز در نیم ساعت قبل و بعد اذان توقف در جلوی مساجد و زیر تابلوی توقف ممنوع و توقف مطلقا ممنوع آزاد است به شرطی که توقف و پارک خودرو منجر به ترافیک و یا سد معبر نشود.

اقدام جالب پلیس برای تابلوهای راهنمایی و رانندگی در وقت نماز

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ قاسمیان، رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا اظهار داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تابلوهای راهنمایی و رانندگی جابه جایی تابلو‌های توقف ممنوع و یا حمل با جرثقیل است که بنا به نیاز و دستورالعمل ابلاغی در محل هایی که نیازی به تابلو نیست تابلو برداشته شده و به جایی دیگر منتقل و نصب می‌شود.

وی افزود: تابلوی حمل با جرثقیل از جلوی مساجد، تکایا و حسینیه‌ها حذف شده، اما تابلوهای توقف ممنوع و توقف مطلقا ممنوع حذف نشده و به قوت خود باقی است و از این پس صرفا جریمه برای پارک در محل ممنوعه صادر می‌شود.
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در ادامه با اشاره به زماندار شدن بعضی از تابلو‌ها بیان کرد: با توجه به انجام فریضه نماز در نیم ساعت قبل و بعد اذان توقف در جلوی مساجد و زیر تابلوی توقف ممنوع و توقف مطلقا ممنوع آزاد است به شرطی که توقف و پارک خودرو منجر به ترافیک و یا سد معبر نشود.
سرهنگ قاسمیان در پایان عنوان کرد: رانندگان در زمان پارک در مقابل مساجد باید به این نکته توجه کنند که خلاف جهت مسیر خودرو را پارک نکنند و از پارک دوبله پرهیز کنند، در غیر این صورت توسط عوامل پلیس با آن ها برخورد می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه