English

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل:

مرزبانان در ویترین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل به همراه دادستان نظامی استان از نوار مرز ایران و جمهوری آذربایجان در مناطق نمین و گرمی بازدید کردند.

مرزبانان در ویترین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، این مسوولان از نقاط صفر و صعب‌العبور مرزی بازدید و از تک تک پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی بازرسی به عمل آوردند و از اوضاع و شرایط مرز آگاه شدند.

کریم نوروزی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در جمع مرزبانان تاکید کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پشتیبانی از نیروهای مرزبانی است.

وی ادامه داد: مرزبانان در ویترین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و دفاع از این اقتدار که وظیفه دادسرا و دادگاه‌های نظامی است، عین دفاع از نظام و حاکمیت است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: اقتدار و صلابت مرزبانان که لازمه نیروی مسلح نظام جمهوری اسلامی است در سایه نظم و انضباط و قانونمندی حاصل می شود.

نوروزی هدف از این بازدید را اطلاع کافی از اوضاع مرز، جلوگیری از تهدیدات مرزی و آموزش‌های قضایی و حقوقی مرزبانان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل بازدید مستمر از مرزها و دیدار با مرزبان را در دستور کار خویش قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی