English

استقرار تیم های امدادی و درمانی در حرم مطهر امام خمینی (ره)

در آستانه برگزاری بیست و هشتمین مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) تیم های مختلف امدادی و درمانی در صحن ها و شبستان های مختلف حرم مستقر شدند.

استقرار تیم های امدادی و درمانی در حرم مطهر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های آتش نشانی و اورژانس تهران در 2گروه سواره و پیاده در بزرگراهها؛ پارکینگ ها و مسیرهای منتهی به حرم مستقر هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: تمامی 123 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به ویژه ایستگاه 50 آتش نشانی حرم مطهر امام (ره) در آماده باش کامل بسر می برند.
سید جلال ملکی گفت: از ساعت 10 صبح امروز آتش نشانان در گروه های مختلف ایمنی مسیرها؛ پارکینگ ها؛ کمپ های استراحت زایران را در دست کنترل گرفتند.
وی ادامه داد: این تیم ها بصورت سواره و پیاده تامین کننده ایمنی عزاداران در مسیرهای بیرونی حرم هستند.
ملکی تصریح کرد: از عصر امروز نیز گروه های دیگر آتش نشان در صحن ها؛ شبستان ها و تمامی اماکن مسقف حرم بصورت ثابت و سیار مستقر می شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروز حدود 600 آتش نشان با استفاده از خودروهای سبک و سنگین؛ موتور سیکلت و خاموش کننده های دستی تامین کننده ایمنی مراسم بیست و هشتمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از همه شرکت کنندگان در این مراسم خواست همچون سالهای گذشته با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های مستقر در محل اطلاع دهند.
همچنین تیم های درمانی اورژانس تهران نیز در قالب تیم های مختلف در مسیرهای داخلی و بیرونی حرم مستقر شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران  افزود: با توجه به حضور جمعیت در حرم از ساعت 10 صبح تیم های اورژانس در مسیرهای تعیین شده در مسیرهای بیرونی و داخلی حرم مستقر شدند.
حسن عباسی افزود: اورژانس تهران در قالب 400 تکنسین اورژانس اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی در صورت نیاز خدمات درمانی به زایران ارایه می کنند.
وی تصریح کرد: مرکز اورژانس تهران با حدود 250 دستگاه آمبولانس؛ اتوبوس آمبولانس؛ موتورسیکلت و خودروی فرماندهی خدمات درمانی به مردم ارایه می کنند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران برپایی درمانگاههای صحرایی و بیمارستان های موقت نیز از دیگر برنامه های این مرکز به مردم اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان قرار داریم زایران روزه دار می توانند در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس مراتب را به تیم های مستقر در محل و یا به سامانه 115 اطلاع دهند.
همچنین در کنار اورژانس و آتش نشانی تیم های هلال احمر؛ پلیس راهور، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه، شهرداری و سایر نهادهای خدمت رسان خدماتی را به مردم ارایه می کنند.
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت 18 تا 20 برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه