English

وزیر بهداشت رای خود را به صندوق انداخت

جمهوری اسلامی باید قدردان مردم باشد

وزیر بهداشت صبح امروز با لباس جراحی رأی خود را به صندوق انداخت و از همه هموطنان نیز خواست که همه پای صندوق‌های رای بیایند و رای بدهند.

جمهوری اسلامی باید قدردان مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحسن هاشمی پس از انداختن رای خود در صندوق با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همه باید پای صندوق‌های رای بیایند و رای بدهند، این بهترین فرصتی است که با هزینه سنگینی آن را به دست آورده‌ایم. حضور مردم در انتخابات خیلی خوب و مهم است و جمهوری اسلامی باید قدردان این مردم باشد. بالاترین افتخار این است که مردم به صندوق‌های رای اعتماد دارند و فکر می‌کنند حضورشان موثر است. این بزرگترین افتخار برای یک حکومت است.

وی اضافه کرد: فرصت انتخابات برای مردم جامعه بسیار ارزشمند است زیرا به قیمت سنگین از دست دادن عزیزان زیادی به دست آمده و شهدای انقلاب، جانبازان و ایثارگران در این راه تلاش زیادی کرده‌اند تا امروز به دور از فشار قدرت‌های ظالم بین‌المللی از این فرصت استفاده کنند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

وزیر بهداشت درباره اولویت دولت دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان  گفت: باید ببینیم که کدام یکی از کاندیداها انتخاب می‌شود و برای آینده چه برنامه‌ای دارد ولی هر دولتی که تشکیل شود حتما برنامه‌های دولت یازدهم را ادامه خواهد داد زیرا مطالبه عموم مردم و در شعارهای انقلاب است که باید زودتر از دولت آقای روحانی اجرایی می‌شد.

وزیر بهداشت در مورد طرح تحول سلامت عنوان کرد: هر دولتی که انتخاب شود موظف به ادامه این طرح است زیرا مردم در این حوزه مشکلات زیادی دارند و هر حکومتی در زمینه امنیت، سلامت و آموزش سرمایه‌گذاری می‌کنند. طبیعی است که با اهدافی که جمهوری اسلامی داشته و براساس قانون اساسی هر دولتی موظف به ادامه این مسیر است.

هاشمی درباره اینکه در صورت تداوم فعالیت دولت روحانی آیا تمایل به حضور در وزارت بهداشت و درمان را دارد یا خیر، گفت: پس از انتخابات در مورد این موضوع صحبت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه