English

طلایی با انتقاد از فساد مدیران؛

برخی به دنبال قدرت هستند تا به ثروت برسند واین ظلم به مردم است

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی به دنبال قدرت هستند تا به ثروت برسند یا با داشتن ثروت به دنبال قدرت هستند و هر دو خطا و ظلم به حقوق مردم است.

برخی به دنبال قدرت هستند تا به ثروت برسند واین ظلم به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی طلایی در مراسم گرامیداشت مقام والای معلم و تجلیل از اساتید برتر مرکز علمی-کاربردی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: امیدوارم شاهد روزی باشیم که تجلیل از مقام معلم به یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه معلمان هرگز به دنبال مسائل مالی و اقتصادی نیستند، گفت: آنچه زیبنده مقام معلمان است کرامت، احترام و منزلت معلمان است.

طلایی با بیان اینکه معلمان درصدر اعتماد مردم قرار دارند، ادامه داد: وقتی سنجش‌های اجتماعی گروه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم کماکان معلمان درصدر اقشاری هستند که اعتماد به آنها بسیار زیاد است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید تلاش کنیم جایگاه معلمان را ارتقا بخشیم ضمن اینکه معلمی را تنها به کسانی که در آموزش و پرورش و مراکز علمی هستند، محدود نکنیم.

وی افزود: پدران و مادران  هم به علت اینکه به ما می آموزند، راهنمایی و مشورت می دهند نیز جایگاه معلم را دارند.

طلایی بیان کرد: چنانچه احترام و تجلیل از معلم به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود قطعا میزان آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

وی با اشاره به ورود آسیب های جدی در حوزه اخلاقیات اجتماعی افزود: این موضوع بسیار نگران کننده است وتوجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی می تواند در بازسازی اخلاق جامعه موثر باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر رفع مشکلات در جامعه افزود: با وجود این مشکلات، مسئولان در موضوعات کلان حرف‌های آرمانی بسیار می‌زنند و این در حالی است که اقدامی برای رفع این مشکلات نمی‌کنند.

طلایی با اشاره به اینکه باید محلات را مرکز اجرای برنامه های خود قلمداد کنیم، گفت: می‌توان از حجم ترافیک تهران با شیوه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کاست و یکی از انتظارات از مرکز علمی کاربردی موضوع تحقیقات آموزش های مبتی برای پیدا کردن راهکاربرای برون رفت از شرایط فعلی است.

وی افزود: اگر شناخت درستی از جامعه پیدا کنیم و برنامه ها مبتنی بر آموزش باشد بسیاری از مشکلات بر طرف خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت، گفت: این انتخابات با قبلی‌ها تفاوت هایی به جهت مبنای کلان دارد و در واقع سرنوشت انقلاب و کشور در این انتخابات رقم خواهد خورد و به همین جهت این انتخابات اهمیت مضاعفی دارد.

وی گفت: باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و در نهایت فرد اصلح را انتخاب کنیم.

طلایی ادامه داد: در انتخابات آتی باید بر اساس شاخص ها رای بدهیم و در واقع کارگزاران، نمایندگان ما باید دو- سه ویژگی خاص در کارنامه هایشان داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر مدیران و کارگزاران پاکدست باشند بسیاری از مشکلات و چالش های بعدی به وجود نخواهد آمد و در واقع پاکدستی یکی از شاخص هایی است که باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه مشکل از آنجا شروع می شود که برخی به دنبال قدرت هستند تا به ثروت برسند یا با داشتن ثروت به دنبال قدرت هستند  و هر دو خطا و ظلم به حقوق مردم است.

طلایی ادامه داد: لذا پاکدستی قابل فهمیدن است چه در بین داوطلبان شورا و چه ریاست جمهوری می‌توان به کارنامه افراد نگاه کرد و افراد پاکدست را شناسایی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه