English

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر خبرداد

اسکان اضطراری ۸۰۰۰نفر از زلزله‌زدگان خراسان شمالی

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله 5.7 ریشتری در خراسان شمالی گفت: هشت هزار نفر از زلزله زدگان این استان اسکان اضطراری یافتند.

اسکان اضطراری 8000نفر از زلزله‌زدگان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری موج، ضیایی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زدگان قصر قجر واقع در شهرستان بجنورد و در جمع خبرنگاران افزود: شدت زلزله در شهرستان بجنورد به اندازه‌ای بوده که برخی از منازل مسکونی و تاسیسات بین 40 تا 50 درصد تخریب شدند.

وی ادامه داد: بعد از زمان وقوع زلزله نیروهای امداد و نجات در محل های حادثه دیده حاضر شده و اقدام به امداد و نجات کردند و طی چهار پنج ساعت اولیه امر امداد و نجات به پایان رسید.

ضیایی با اشاره به اینکه 2300 چادر در مناطق مختلف شهری و روستایی زلزله زده توزیع شده است، اظهار کرد: از این تعداد فقط 500 تخته در روستای قصر قجر بوده است.

وی با بیان اینکه تمامی واحدها روستایی دارای بیمه حوادث هستند، گفت: این امر اقدام بسیار خوبی بوده و بهتر است سایر استان ها نیز از این طرح تاثیر بگیرند چراکه در زمان بروز حادثه بسیار کارگشاست.

به گفته ضیایی، 19 روستا در این استان بر اثر بروز زلزله خسارت دیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رحمان محمدی اصل

    آقای روحانی ملت ایران به وظیفه خود عمل کرده و با حضور پرشور خود در انتخابات 29 اردیبهشت 96 شما را مجدداً به عنوان رئیس ایران انتخاب نمودند و یقیناً حالا نوبت شما است که در خدمت رسانی به ملت ایران تلاش کنید که در این خصوص تقاضا می گردد همانطور که از سال 92 مبلغ 9 هزار میلیارد بدون سود ، بدون کارمزد و بدون وثیقه از بیت المال مسلمین به مفسدان بانک تجارت کرمان پرداخت نمودید مبلغی نیز بدون سود به ملت زلزله زده خراسان ، سیل زدگان آذربایجان و خانواده های آسیب دیده در معدن گلستان نیز پرداخت نمائید ، درسته ملت آسیب دیده ایران مفسد نیستند امّا سهمی ولو اندک در بیت المال دارند پس علی برکت الله

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی