English

سردار رحیمی خبر داد

دستگیری عاملان شهادت مأمور پلیس در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت مأمور پلیس که با تغییر هویت در ارتفاعات جنوب این استان زندگی می‌کردند، در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان خبر داد.

دستگیری عاملان شهادت مأمور پلیس در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارحسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه سال نود و پنج، ماموران پاسگاه انتظامی "آشار" شهرستان مهرستان پس از شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر با آنها درگیر می‌شوند که دراین عملیات پس از کشف 589 کیلو تریاک استوار دوم "صادق امیری زاده" توسط قاچاقچیان به شهادت می‌رسد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در این درگیری با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه متواری شده بودند افزود: با توجه به اینکه هویت قاچاقچیان توسط پلیس شناسایی شده بود در همان ساعت اولیه تلاش های گسترده تیم های اطلاعاتی و یگان های عملیاتی برای دستگیری ضاربان آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از این درگیری با تغییر مداوم محل سکونت و استفاده از هویت جعلی و زندگی در ارتفاعات شهرستان های "مهرستان"، "ایرانشهر" و "سرباز" خود را مخفی کرده بودند.

سردار رحیمی در ادامه اظهار داشت: پس از ماه ها اقدامات فنی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد دو ضارب اصلی این حادثه در شهرستان چابهار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی شد که بامداد امروز در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق کیفری بودند، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی اعتراف کردند که مامور پلیس را به شهادت رساندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی