English

دانشجویان پزشکی منبع بزرگی از خلاقیت و هنر هستند

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت گفت: دانشجویان پزشکی منبع بزرگی از خلاقیت، شور و هنر هستند.

دانشجویان پزشکی منبع بزرگی از خلاقیت و هنر هستند

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر محمدرضا فراهانی در حاشیه بازدید از پردیس تئاتر تهران (کاخ جشنواره فرهنگی) افزود: خوشبختانه امسال نسبت به دوره قبل شاهد رشد 300 درصدی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره فرهنگی بودیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افزود: هنر، ابزاری است که می تواند ما را برای رسیدن به هدفمان در زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ سلامت یاری دهد. امسال 200 هنرمند در شاخه های مختلف با جشنواره فرهنگی همراهی کردند تا این پیام بهتر و سریع تر به جامعه منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای بانشاطی بر پردیس تئاتر تهران حاکم بوده و این امیدوارکننده است. دانشجویان پزشکی منبع بزرگی از خلاقیت، شور و هنر هستند و بخشی از این ظرفیت را می توان در این جشنواره دید.

فراهانی ادامه داد: پیام های مربوط به حوزه سلامت اگر مستقیم بیان شوند، تأثیرگذاری لازم را ندارند، اما اگر از ظرفیت فرهنگ و هنر استفاده کنیم، تأثیرگذاری بر مخاطب بیشتر می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت یادآورشد: جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، تلاش می کند تا با استفاده از شاخه های مختلف هنر و درگیر کردن جوانان با موضوعاتی که مستقیم و غیرمستقیم به سلامت جامعه مربوط می شوند، گامی برای ارتقای فرهنگ سلامت بردارد.

فراهانی درباره انتخاب پردیس تئاتر تهران به عنوان کاخ جشنواره فرهنگی گفت: به دلیل ماهیت دانشجویی جشنواره، تمایل داشتم این جشنواره در یکی از دانشگاه‌ها برگزار شود اما متاسفانه چنین فضایی در هیچ دانشگاهی وجود نداشت. پردیس تئاتر تهران امکان برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی، اجرای تئاتر، نمایش فیلم، اجرای موسیقی را به ما داده است

به گزارش وب دا، هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه