English

در گفتگو با موج عنوان شد

انتشار نتایج کارنامه کنکور دکتری؛ دوشنبه هفته آینده

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار نتایج کارنامه کنکور دکتری در ۲۸ فروردین خبر داد و گفت: کارنامه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۶ در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۶ روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

انتشار نتایج کارنامه کنکور دکتری؛ دوشنبه هفته آینده

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره زمان نتایج دکتری 96 اعلام کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتیجه اولیه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمامی داوطلبان شرکت کننده در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۶  روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۶ بر روی سایت سنجش قرار می گیرد، افزود: داوطلبانی که بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آنها منتشر می شود، مجاز به انتحاب رشته شده باشند میتوانند برای پذیرش در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی  از روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۶ تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۶ به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته با رعایت مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب کدرشته محل های مجاز اقدام کنند.

وی افزود: برای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان باید پس از مشاهده کارنامه خود از سایت سازمان سنجش به منظور انتخاب رشته در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب کدرشته محل از سایت دانشگاه آزاد اقدام کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، امکان انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از هر دو سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت مجزا امکان پذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه