English

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو تاکید کرد

دستفروشان تهدید جدی سلامت پوست

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به مردم به ویژه خانم ها توصیه کرد: لوازم آرایشی را هرگز از دوره گردها و دستفروشان کنار خیابان نخرند که اینها تهدیدات جدی سلامت پوست هستند مردم مطمئن باشند با اعتماد به این افراد به خاطر قیمت های نازل تر از چاله در آمده و به چاه می افتند.

دستفروشان تهدید جدی سلامت پوست

به گزارش خبرگزاری موج،  مصطفی  اسماعیلی با بیان اینکه  فرآورده های آرایشی نامناسب  با عوارضی مثل آکنه، جوش، لک، سوزش، خشکی، قرمزی، پوسته شدن پوست، ترک ناخن، و ... ظاهر می شود  به  مردم به‌ویژه خانم‌ها بصورت جدی توصیه کرد لوازم آرایشی را هرگز از دوره گردها و دستفروشان کنار خیابان نخرند که اینها تهدیدات جدی سلامت پوست هستند مردم مطمئن باشند با اعتماد به این افراد به خاطر قیمت های نازل تر از چاله در آمده و به چاه می افتند.

وی همچنین  از مردم خواست هنگام خرید یک فرآورده آرایشی و بهداشتی تولید داخل پروانه بهداشتی سازمان  غذا و دارو را مورد نظر قرار بدهند و درمورد وارداتی ها نیز  حتما محصولاتی را تهیه کنند که  علاوه بر تائیدیه ورود، دارای برچسب ردیابی و رهگیری اصالت باشند.

وی با تاکید به مشاهده تاریخ تولید و انقضای حک شده روی محصولات این چنینی، در مورد کرمها  خاطر نشان کرد:  اگر تغییری در رنگ و بو آنها ایجاد وآب و روغن آن از هم جدا شده باشد به هیچوجه نباید  اقدام به خریدشان کرد ضمن اینکه کرم خوب را از  بوی دلپذیر آن نیز می توان شناخت.

اسماعیلی در آخر گفت: اگر فردی پس از مصرف فرآورده های آرایشی با عوارض مذکور مواجه شد باید در اولین زمان ممکن به پزشک مراجعه  کنید.

وی در آخر از مسوولان مرتبط با امور دستفروشان خواست نسبت به تحدید، ساماندهی و نظارت بر محصولات عرضه شده توسط آنها بویژه کالاهای سلامت، اقدام عاجل کنند که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه