English

در گفتگو با موج عنوان شد

آخرین مهلت نام نویسی دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی؛ امروز/ثبت نام بیش از ۲۷ هزار داوطلب

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه امروز آخرین مهلت نام نویسی دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی است، گفت: تاکنون 27هزار و 751داوطلب در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و همچنین دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کردند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از آخرین مهلت نام نویسی دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی خبر داد و گفت:ثبت‌نام برای پذیرش کدرشته محل‌های دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و همچنین دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی به درخواست این دانشگاه برای نیمسال دوم 96-95 از روز سه شنبه 24 اسفند 95 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پذیرش برای نیمسال دوم سال تحصیلی 96 - 95 است، مهلت ثبت نام امروز سه شنبه 15 فروردین ماه سال 96 پایان می‌یابد، گفت: داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند برای ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با مدرک تحصیلی خود و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش این دوره‌ها در صورت داشتن واجد شرایط بودن به مراکز تحت پوشش دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند.

به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه ثبت نام و جزئیات آن روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

توکلی در خاتمه تصریح کرد:27هزار و 751داوطلب تا 8 صبح امروز سه شنبه 15فروردین ماه 96  برای پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و تعداد 20هزار و 177داوطلب برای پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه