English

سرپرست اورژانس کشور تاکید کرد؛

بازدید بازرسان وزارت بهداشت از مراکز درمانی کشور

سرپرست مرکز اورژانس کشور، در بازدید از اورژانس های بیمارستانی و پیش بیمارستانی استان البرز، گفت: تمامی مراکز درمانی کشور توسط بازرسان و گروه ناظرین تحت بازدید و ارزیابی قرار می گیرد.

بازدید بازرسان وزارت بهداشت از مراکز درمانی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر پیرحسین کولیوند ضمن بازدید از اورژانس بیمارستان های شهید مدنی، شهید رجایی، کمالی،اتاق عمل بیمارستان مدنی و بخش های ویژه بیمارستان کمالی، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات دهی به مردم قرار گرفت.

وی از افزایش تخت های بیمارستانی و تاسیس بخش های جدید ابراز رضایت کرد و اظهارداشت: جا دارد با توجه به شرایط خاص بیمارستان کمالی، این مرکز به عنوان بیمارستان جامع تخصصی بانوان در نظر گرفته شود.

سرپرست مرکز اورژانس کشور در ادامه از پایگاه هوایی اورژانس 115 البرز بازدید نمود و با اشاره به انجام 45 ماموریت و اعزام 150 مصدوم و بیمار به بیمارستان ها توسط اورژانس هوایی در کشور، گفت: اختصاص بالگرد به استان پرتردد البرز برای نجات جان مصدومان و حادثه دیدگان جای خرسندی دارد.

کولیوند افزود: از شروع طرح نوروزی تاکنون 120918 ماموریت توسط اورژانس اقدام شده که 8835 ماموریت آن در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور توسط بازرسان و گروه ناظرین تحت بازدید و ارزیابی قرار می گیرد که مردم از خدمات مطلوب درمانی بهره مند گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه