English

غیبت ۳ عضو فعلی شورای شهر تهران در انتخابات پنجم تا این لحظه

ثبت نام انتخابات شورای شهر پنجم در حالی ساعات پایانی خود را می‌گذراند که سه عضو شورای شهر فعلی هنوز نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند.

غیبت 3 عضو فعلی شورای شهر تهران در انتخابات پنجم تا این لحظه

به گزارش خبرگزاری موج، زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر پنجم ساعات پایانی خود را می‌گذراند؛ این در حالیست که اعضای شورای فعلی، بسیاری از چهره‌های سیاسی، فرهنگی و ... برای حضور در انتخابات پنجمین شورای شهر پنجم با حضور در فرمانداری تهران ثبت نام کرده‌اند.

از میان 31 عضو فعلی شورای شهر تهران، طی روزهای اخیر 28 نفر از آنها ثبت نام کرده و هنوز ثبت‌نام 3 نفر از این اعضا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هر چند از معصومه آباد - رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در برخی شبکه‌های مجازی نقل شده که به دلیل بیماری غایب انتخابات پنجم خواهد بود، اما تاکنون دفتر این عضو شورا واکنشی به این ادعاها نشان نداده و هنوز ثبت نام وی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین آقایان عباس شیبانی و رحمت‌اله حافظی نیز تا این ساعت نسبت به ثبت نام خود در انتخابات شورای شهر پنجم اقدامی نکرده‌اند.

عباس شیبانی طی این چهار سال به دلیل سکوتش همواره مورد توجه منتقدان بوده و این در حالی است که رحمت الله حافظی رویکرد دیگری داشته؛ به گونه‌ای که با وجود آنکه حافظی با لیست اصولگرایان وارد شورا شد، اما همواره سیاست‌های شهردار تهران و در سال‌های آخر نیز به سیاست‌های اصولگرایان انتقاد داشته است.

ثبت نام انتخابات پنجم در حالی ساعات پایانی خود را می‌گذراند که علاوه بر 28 چهره مطرح شورای چهارم، افرادی همچون مهدی هاشمی، محسن مهرعلیزاده، ‌ الله کرم و ... آمادگی خود را برای حضور در انتخابات پنجم شورای شهر تهران اعلام کرده‌اند و از آنجایی که بنا به گفته فرمانداری تهران ثبت نام از کاندیداها تا ساعت 24 ادامه می‌یابد، باید دید که غایبان این انتخابات نسبت به ثبت نام اقدام می‌کنند یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه