English

وزیر دادگستری در خاش:

تلاش مردم سیستان و بلوچستان در تحقق شعار تولید و اشتغال ستودنی است

وزیر دادگستری گفت: همت و تلاش مردم سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان خاش در زمینه تولید و اشتغال و کمک به تحقق شعار سال و اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید ستودنی است.

تلاش مردم سیستان و بلوچستان در تحقق شعار تولید و اشتغال ستودنی است

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی بعد از ظهر امروز در سفر به خاش اظهار داشت: همت و تلاش مردم سیستان و بلوچستان از جمله خاش در زمینه تولید و اشتغال و کمک به تحقق شعار سال و اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید ستودنی است.

وزیر دادگستری ادامه داد: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های ارزشمند مرزی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی یکی از قطب‌های مهم اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: وجود 38 هزار هکتار اراضی باغی و زراعی و تولید سالانه افزون بر 300 هزار تن انواع محصولات کشاورزی نشان دهنده توان اقتصادی، اشتغال‌زایی و تولیدی خاش است.

پورمحمدی گفت: دولت به سهم خود در تلاش برای رونق تولید و اشتغال است و در همین راستا از توان و ظرفیت ارزشمند مردم برای توسعه و پیشرفت هر منطقه استفاده می‌کند.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: دولت با حمایت از بخش خصوصی و رونق دادن به بخش کشاورزی و استفاده بهینه از آب و نیز اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در صدد تحقق اهداف اشتغال‌زایی و تولید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه