English

نماینده وزیر بهداشت در طرح سلامت نوروزی خبر داد

کشف بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد/تعطیلی ۳۷ مرکز متخلف

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در طرح سلامت نوروزی از کشف و معدوم سازی 11 هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در جریان بازرسی های انجام شده از اماکن عمومی وبین راهی خبر داد.

کشف بیش از 11 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد/تعطیلی 37 مرکز متخلف

پیرحسین کولیوند در گفت وگو با خبرگزاری موج، به ارائه گزارشی از روند ارائه خدمات بهداشت محیط در 24ساعت گذشته پرداخت و اظهار کرد: در مجموع 11 هزار و 739 مورد بازرسی انجام شده است که 9021 مورد آن بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی بوده است.

وی افزود: همچنین 1990 بازرسی بهداشت محیطی اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها ، هتل ها، مراکز اقامتی و غیره، 248 مورد بازرسی بهداشت محیط از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی، 399 مورد بازرسی بهداشت محیط از سامانه های آبرسانی، 81 مورد بازرسی بهداشت محیط با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان انجام شده است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در طرح سلامت نوروزی ادامه داد: در جریان این بازرسی ها 11 هزار و 345 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شده، 224 مرکز و اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند، 5412 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی انجام شده و 37 مرکز و اماکن متخلف تعطیل شدند.

وی افزود: همچنین 3574 مورد نمونه برداری میکروبی آب و 2152 نمونه برداری مواد غذایی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه