English

فرمانده مرزبانی ناجا:

عملکرد مرزبانان را باید در سفره‌های هفت‌سین مشاهده کرد

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه نقش و عملکرد مرزبانان را باید در سفره‌های هفت سین مردم مشاهده کرد، تصریح کرد: اگر امنیت نباشد نمی‌توان به راحتی مراسم عید را برگزار کرد.

عملکرد مرزبانان را باید در سفره‌های هفت‌سین مشاهده کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قاسم رضایی در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع ) با اشاره به اینکه جانبازان قلبی مملو از ایمان و روحیه بزرگ و سرشار از شهادت طلبی دارند، گفت: جانبازان زبان گویای افتخار و مایه سربلندی ملت ایران هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا جانبازان را جزء خانواده بزرگ نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: آنان قهرمانان نام‌آور تاریخ انقلاب اسلامی هستند که با از خودگذشتگی و نثار جان خود در دفاع از آرمان‌های والای اسلامی و ولایت فقیه کوشا هستند.

رضایی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از بعثت پیامبر اکرم (ص) در مسیر عاشورایی خود حرکت می‌کند، تصریح کرد: هر آنچه در اسلام ارزش‌گذاری شده در انقلاب اسلامی ایران نیز به آن ارزش داده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات اجتماعی مقطعی راهگشا نیست، گفت: لازم است فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مستمر و در جهت جلب اعتماد عمومی انجام گیرد و ارتقای سطح امنیت عمومی نیازمند تعامل خلاق بین مردم و پلیس است که این نوع تعامل نقش مهمی در ارتقای امنیت دارد.

رضایی با تاکید بر اینکه امنیت انتخابات موضوع بسیار مهمی است که بر عهده نیروی انتظامی گذارده شده است، اظهار کرد: دشمنان دسیسه‌ها و ترفندهای گوناگونی را برای ضربه زدن به انقلاب و انتخابات به کار می‌گیرند.

وی در ادامه گفت: امید است با همدلی و هماهنگی و تعامل سازنده بین همه دستگاه‌ها، انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن برگزار شود. نیروی انتظامی نیز تمام توان خود را در راستای تامین امنیت انتخابات به کار می‌گیرد و برای انجام یک ماموریت بزرگ کاملا آماده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به انجام وظایف خود در ایام نوروز افتخار می‌کند، گفت: مردم قدردان نقش مرزبانان در تامین امنیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه