English

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور مطرح کرد

ترافیک نیمه سنگین در محدوده کرج- چالوس/ افزایش ۲۰ درصدی ترددها نسبت به مدت مشابه سال قبل تاکنون

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از افزایش 20 درصدی ترددها در جاده های کشور نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در محور کرج- چالوس محدوده تونل کندوران و در محدوده فیروزکوه قبل و بعد از شهر دماوند و محور هراز و همچنین محور تهران- قم ترافیک نیمه سنگین است.

ترافیک نیمه سنگین در محدوده کرج- چالوس/ افزایش 20 درصدی ترددها نسبت به مدت مشابه سال قبل تاکنون

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی  هماهنگی خدمات سفر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: در اکثر محورهای مواصلاتی کشور، ترافیک پرحجمی را نسبت به روز گذشته شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در محور کرج- چالوس محدوده تونل کندوران ترافیک نیمه سنگین است؛ ضمن اینکه در محدوده فیروزکوه قبل و بعد از شهر دماوند و محور هراز و همچنین محور تهران- قم نیز ترافیک نیمه سنگین حاکم است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به وضعیت جوی کشور بیان کرد: با وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای یاد شده، تردد جریان دارد و با توجه به ملاحظات جوی در سطح راه‌ها به ویژه در گیلان و هرمزگان بارش پراکنده باران گزارش شده که با این وجود تردد روان است.

رحمانی ضمن مقایسه وضعیت تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعطیلات امسال  زودتر شروع شده؛ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 20 درصد افزایش تردد داشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه