English

ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد

اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی در تاسیسات گردشگری تاکید کرد.

اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری

به گزارش خبرگزاری موج، در این اطلاعیه آمده است: «در راستای سیاست‌ رعایت حداکثری حقوق شهروندی و نظارت ضروری بر کیفیت و نحوه خدمات کلیه تاسیسات گردشگری کشور برای تثبیت قیمت اجزای سفر و برنامه‌های فروش تور و نیز رعایت نرخ تأسیسات اقامتی در ایام نوروز ۹۶، موکداً به اطلاع می‌رساند با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری به استناد مفاد آیین‌نامه های متناظر برخورد خواهد شد.

بدیهی است با عنایت به حساسیت مقطع زمانی نوروز 96 و ضرورت کنترل تناسب منطقی عرضه و تقاضا مسؤولیت اصلی پیگیری و نظارت بر اجرای این اطلاعیه به عهده مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ها به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود.

انتظار می‌رود با همکاری، مشارکت و نظارت دقیق کلیه دستگاه‌های عضو ستادهای اجرایی استان‌ها، تلاش ارزشمند و بی‌وقفه مسؤولان ذی‌ربط در تأمین و حفظ حقوق مسافران و هموطنان عزیز، موجبات کسب حداکثر رضایتمندی مسافران و هم میهنان گرامی شود. سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات، 09629 نیز برای برقراری ارتباط و اعلام تخلف‌ها تعیین شده است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه