English

سردار جان‌نثاری:

پلیس خادم مردم است و به این خدمت می‌بالد

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: خدمت در لباس مقدس سربازی برای ما یک افتخار است بنابراین ما، خود را خادم مردم دانسته و بر آن می‌بالیم.

پلیس خادم مردم است و به این خدمت می‌بالد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری در مراسم اختتامیه دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان یگان سوم امام حسین (ع)، اظهارداشت: حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی، یک تکلیف و وظیفه آحاد جامعه است چرا که اگر از این آرمان‌ها مراقبت نکنیم، بی شک اسلام از بین رفته و خسارت جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

وی بیان کرد: در طول زندگی خود باید شکرگزار نعمت‌های الهی بوده و به نحو مطلوب از آنها بهره بگیریم تا بتوانیم با بجا آوردن شکر نعمت، از عذاب کفران نعمت در امان باشیم.

جانشین فرمانده پلیس ویژه اظهار داشت: راه رسیدن به زندگی الهی، توجه به معنویات و رعایت تقوا است که اگر کسی زندگی دنیایی خود را بر این مبنا طراحی و پیش ببرد، هنگام مرگ، شهید از دنیا رفته و عاقبت به خیر می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خدمت در لباس مقدس سربازی برای ما یک افتخار است بنابراین ما، خود را خادم مردم دانسته و بر آن می‌بالیم، مأموریت اربعین حسینی و ارائه خدمات به زائران آن حضرت، خود گواه بر این ادعاست.

جان‌نثاری در خاتمه خطاب به فرماندهان یگان ویژه، گفت: نیروهای جوان تحت اختیار شما، امانت‌هایی هستند که به دست شما سپرده شده‌اند لذا نیاز است با رعایت اصول مدیریتی و رفتار مناسب، ارتباط خوبی با آنها برقرار کنید و راهنمای خوبی باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه