English

بازدید قضات دیوان عالی از آزمایشگاه مرکزی مبارزه با مواد مخدر

هیاتی از دیوان عالی کشور از آزمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی بازدید کرد و از نزدیک با نحوه اقدامات لازم در امر بررسی و تشخیص خلوص مواد مخدر آشنا شدند.

بازدید قضات دیوان عالی از آزمایشگاه مرکزی مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا انصاری معاون نظارت دیوان عالی کشور درباره کم و کیف این بازدید، گفت: در ادامه نشست‌های قضات دیوان عالی کشور با کارشناسان آزمایشگاه تشخیص مواد مخدر نیروی انتظامی، معاونین قضایی و نظارت و رئیس دفتر دیوان عالی کشور به اتفاق جمعی از قضات شعب ویژه رسیدگی به مواد مخدر با حضور در محل آزمایشگاه تشخیص مواد مخدر ناجا از نزدیک با اقدامات تخصصی کارشناسان نیروی انتظامی در این حوزه شدند.

انصاری افزود: قضات دیوان عالی کشور با توضیحات کارشناسان نیروی انتظامی از نزدیک با تجهیزات و نحوه کار آنها و چگونگی ارائه تعیین جزئیات در گزارشات پرونده های مواد مخدر به صورت دقیق آشنا شدند.

معاونت نظارت دیوان عالی کشور گفت: طی جلسه‌ای که با حضور رییس ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر ناجا تشکیل شد، کارشناسان نحوه تشخیص خلوص مواد مخدر، محلول در مایعات و یا مخلوط در مواد دیگر را تشریح و به سئوالات قضات حاضر در جلسه پاسخ دادند و در پایان نیز اعضای هیات دیوان عالی کشور از نمایشگاهی که در همین خصوص در سالن مرکزی دایر شده بود، بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه