English

برگزاری دوره تربیت کارشناس امکان سنجی طرح‌های توجیهی به همت جهاد شریف

مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، دوره تربیت کارشناس امکان سنجی طرح های توجیهی را برگزار می‌کند.

برگزاری دوره تربیت کارشناس امکان سنجی طرح‌های توجیهی به همت جهاد شریف

به گزارش خبرگزاری موج، این دوره‌ آموزشی که با هدف تدوین علمی گزارشات توجیهی، امکان سنجی طرح های صنعتی و تجاری و طرح های کسب و کار بر مبنای متدولوژی سازمان توسعه صنایع ملل متحد طراحی و اجرا می شود شامل مباحث مطالعات استراتژیک، مطالعات بازار، مطالعات فنی طرح، مطالعات مالی و اقتصادی، مطالعات ملی، مطالعات ریسک سرمایه گذاری، آنالیز گزارشات امکان سنجی، تهیه طرح تجاری و کارگاه تخصصی می باشد.

افزایش توانمندی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار و ارتقاء سطح علمی شاغلان در صنعت از رسالت‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی صنعتی شریف می باشد. به این منظور و درجهت کمک به اشتغال و ارتقای این افراد، مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف طراحی و اجرای دوره‌های تربیت کارشناس بر اساس مهارت‌های حرفه‌ای لازم جهت فعالیت افراد در گروه‌های مختلف شغلی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مهندسی و مدیریت می‌توانند تا 20 اسفند ماه با مراجعه به بخش مربوطه در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف به نشانی www.sctae.jdsharif.ac.ir و یا شماره تلفن 66075626 از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه