English

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران:

آموزش‌های پیشگیرانه برای چهارشنبه آخر سال دو هفته زودتر آغاز شود

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموعه شورا و شهرداری از محل ماده 16 و 17 کمک هایی برای زندانیان نیازمند بدهکاری مالی تعیین کنند تا در آستانه ایام عید این اقدام سبب خیر شود. جدیدی در ادامه افزود: این روزها شهر در حال و هوای عید به سر م‌ برد و همانطور که می‌دانید چهارشنبه آخر سال هم نزدیک است.

آموزش‌های پیشگیرانه برای چهارشنبه آخر سال دو هفته زودتر آغاز شود

به گزارش خبرگزاری موج، عباس جدیدی در سیصد و سی و دومین جلسه شورا گفت: یکطرفه شدن برخی معابر در خیابان 17 شهریور سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده و نیز موجب عبور خودروها از گذر های فرعی برای دسترسی به معابر اصلی شده که این امر گلایه شهروندان را در پی داشته است.

جدیدی در ادامه افزود: این روزها شهر در حال و هوای عید به سر م‌ برد و همانطور که می‌دانید چهارشنبه آخر سال هم نزدیک است. با توجه به حوادثی که در این روز رخ می‌دهد نیازمند آموزش‌های ایمنی و پیشگیرانه هستیم پیشنهاد می‌کنم این آموزش‌ها از چند روز قبل و یا دو هفته قبل از چهارشنبه آخر سال صورت گیرد تا بازخورد بهتری داشته باشد.

جدیدی در پایان خواستار شد: مجموعه شورا و شهرداری از محل ماده 16 و 17 کمک هایی برای زندانیان نیازمند بدهکاری مالی تعیین کنند تا در آستانه ایام عید این اقدام سبب خیر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه