English

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خبر داد

کشف بیش از ۴۹۳ کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف 493 کیلو و 200 گرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف بیش از 493 کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احسانعلی آذر پودینه در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مسلح قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه تویوتا در دهانه "آب انار" را دارند، ماموران انتظامی این شهرستان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران یگان تکاوری 111 مرصاد سراوان با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی، شب گذشته محل تردد خودرو قاچاقچیان را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند، تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی خودرو حامل مواد، به این خودرو دستور ایست داده که قاچاقچیان مسلح، بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به تیراندازی کردند.

آذر پودینه گفت: قاچاقچیان پس از مواجهه با آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود، با بجا گذاشتن خودرو حامل مواد با استفاده از تاریکی شب و ارتفاعات از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی، 382 کیلو حشیش و 111 کیلو و 200 گرم تریاک کشف کردند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه