English

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد

تربیت ۲۰۰ هزارنفر دانش‌آموز حافظ قرآن کریم در کشور

نشست مشترک قائم مقام و معاونین سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

تربیت 200 هزارنفر دانش‌آموز حافظ قرآن کریم در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، محمود علیگو قائم مقام این سازمان در این نشست با بیان اینکه ما خود را موظف به فعالیت در حوزه قرآنی می‌دانیم، اظهار کرد: تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری درجهت تربیت حافظان قرآن، جزء برنامه‌های آتی سازمان دانش‌آموزی خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه طرح تربیت دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم دانش‌آموزان سراسر کشور در آینده‌ای نزدیک در سامانه‌های اطلاع‌رسانی این سازمان ابلاغ خواهد شد، افزود: نقطه شروع ما در این زمینه تربیت 200 هزار حافظ قرآن و در ادامه هدایت دانش‌آموزان سراسر کشور در این مسیر است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: مسئله نماز، نماد تشکیلاتی اسلام است و در این راستا آمادگی داریم با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان، کتاب «آداب‌الصلوة» حضرت امام خمینی (ره) را به ادبیات دانش‌آموزی تبدیل و در بین آنها توزیع کنیم.

علیگو با بیان اینکه با توجه به تأثیرگذاری نسل دانش‌آموز بر خانواده‌ها، ما به دنبال طرحی هستیم که دانش‌آموزان به والدین خود قرآن آموزش دهند، خاطر نشان کرد: آموزش مفاهیم قرآن کریم برای نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در دستور کار نشست آتی این مجلس است.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، در ادامه این نشست، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش، ضمن استقبال از طرح‌ها و ایده‌های قائم مقام سازمان دانش‌آموزی، اظهار داشت: سرمایه‌های اصلی آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند و ما به صورت ویژه از این طرح‌ها و ایده‌ها استقبال خواهیم کرد و آمادگی هر گونه همکاری با این سازمان را داریم.

شایان ذکر است: در پایان این نشست مصوب شد تا تفاهم‌نامه همکاری فی‌ما بین سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی منعقد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی