English

سرویس مدارس فاقد برچسب جریمه می شوند

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس موظف به کنترل سرویس های مدارس از حیثسلامت خودرو و سلامت راننده هستند و اگر خودرویی این مدارک را نداشته باشد ۴۰ هزار تومان جریمه می شود.

سرویس مدارس فاقد برچسب جریمه می شوند

به گزارش خبرگزاری موج ، سردار تیمور حسینی در حاشیه مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خودروهای سرویس دانش آموزان باید بسیار ایمن باشند زیرا هر خانواده اگر بخواهد برای حمل و نقل فرزندش به مدرسه یک ماشین داشته باشد، ترافیک سنگین و غیرضروری در تهران راه می افتد از این رو بحث ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرار گرفت و پلیس، ناظر فعالیت های انجام شده در تاکسیرانی و اتوبوس رانی است.

وی با ارزیابی کیفیت کاری که انجام شده و هماهنگی بین بخشی دستگاه ها افزود: نمی توان ادعا کرد که همه دانش آموزان تحت پوشش قرار گرفته اند از همین جا از اولیای دانش آموزان خواهش می کنم نگاه صرف اقتصادی به سرویس مدارس نداشته باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاران بنده موظف به کنترل سرویس های مدارس از حیث سلامت خودرو و سلامت راننده هستند و اگر خودرویی این مدارک را نداشته باشد ۴۰ هزار تومان جریمه می شود. حسینی ادامه داد: بالا بودن کیفیت کار، مشارکت جمعی را می طلبد و امیدواریم سال تحصیلی پیش رو شاهد کاهش حوادث باشیم. رییس پلیس راهور اظهار داشت: سال گذشته برای ۲۰۰ هزار خودرو غیرقانونی که معاینه فنی نداشتند و ناایمن بودند یا سرنشین اضافی داشتند، اعمال قانون شد. وی گفت: برای مدارس ابتدایی و پیش دبستانی پیشنهاد ما استفاده از مینی بوس و میدل باس و ون است و برای بقیه مقاطع تحصیلی تاکسی مورد استفاده قرار گیرد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه