English

تامین اجتماعی ۷ رهنمود بین المللی را اجرا می کند

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی، اعلام کرد: این سازمان هفت رهنمود اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی را اجرا می کند.

تامین اجتماعی ۷ رهنمود بین المللی را اجرا می کند

به گزارش خبرگزاری موج، رحیم اردلان درباره این رهنمودها اظهار کرد: این رهنمود ها درباره موضوعاتی همچون خط مشی های استخدام، گزینش و ارتقا، ارزیابی عملکرد کارکنان، توسعه و آموزش و مدیریت و نگهداری استعدادهاست.

وی ادامه داد: برنامه ریزی جانشین پروری، تعلق خاطر کارکنان، خط مشی جبران خدمت و کار شایسته و ارتقای ارزش های سازمانی از جمله رهنمودهای بین المللی است که تامین اجتماعی آن را اجرا می کند.

اردلان افزود: این سازمان در تدوین برنامه های عملیاتی، مهم ترین مزیت راهبردی را سرمایه های انسانی خود در نظر گرفته است و ۲راهبرد کلان را تعقیب می کند.

وی، راهبرد استقرار رویکرد نوین سازمانی در حوزه سرمایه انسانی و طراحی و استقرار نظام مدیریت دانش به عنوان مبنای نظام تصمیم گیری را ۲ راهبردی عنوان کرد که سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار داده است.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این سازمان بر اساس این راهبرد های اساسی، ١۴ برنامه عملیاتی را طراحی کرده است که شامل بازطراحی و پیاده سازی نظام جذب استخدام، بازبینی و اصلاح نظام جبران خدمت، بازطراحی نظام رفاهی کارکنان و طراحی و پیاده سازی مدل شایستگی و تدوین روش های ارزیابی شایستگی در سطوح مختلف است.

به گزارش سازمان تامین اجتماعی، اردلان طراحی و پیاده سازی نظام آموزش مبتنی بر یادگیری راهبردی، بازطراحی و پیاده سازی نظام مدیریت عملکردی کارکنان را از دیگر برنامه های عملیاتی راهبردهای سازمان برشمرد.

این مقام مسئول در تامین اجتماعی افزود: همچنین طراحی و پیاده سازی نظام جانشین پروری، طراحی و پیاده سازی فرآیند مدیریت استعدادها و طراحی و استقرار سیستم های رفتاری شایسته کارکنان از دیگر برنامه هایی است که در سازمان درنظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: تدوین سند جهت گیری منابع انسانی، تجزیه و تحلیل شغل و طبقه بندی مشاغل سازمان، طراحی نظام برنامه ریزی مسیر پیشرفت شغلی، طراحی و پیاده سازی نظام توانمند سازی کارکنان و طراحی و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی با رویکرد یکپارچه سازی سیستم ها جزو ١۴ برنامه عملیاتی به شمار می آید که این برنامه ها در مدت ۲ سال و تا پایان سال آینده در سازمان تامین اجتماعی اجرایی می شود.

اردلان در زمینه معرفی فعالیت سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: سازمان از طریق ۵٣٠ شعبه تامین اجتماعی، ٧٢ بیمارستان و ٢٨۵ مرکز درمانی خدمات خود را به بیش از ۴٢ میلیون تن در سطح کشور ارائه می دهد.

وی اظهار کرد: ۶٧ هزار تن در سازمان تامین اجتماعی مشغول به فعالیتند که از این شمار ١٩هزار و ٣٨۵ تن در بخش بیمه(٢٩ درصد نیروی انسانی)، ۴۶هزار و ٨١٢ تن در بخش درمان(۶٩ درصد نیروی انسانی) و یک هزار و ۱۷۰(۲ درصد نیروی انسانی) در ستاد سازمان ارائه خدمت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی