سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت

۲۴ نفر احضار و ۶ متهم در بندعباس بازداشت شدند

دادستان مرکز هرمزگان گفت: در پرونده کشف کانتینرهای قاچاق در بندرعباس ۲۴ نفر احضار و تفهیم اتهام شده و مورد تحقیق قرار گرفتند که از این تعداد ۶ نفر در بازداشت هستند و مابقی با وثیقه مناسب تا تکمیل تحقیقات آزاد شدند.

IKTDIoLpoHcs
به گزارش خبرگزاری موج ، سعید اسدی درباره با آخرین جزئیات کشف کانتینرهای قاچاق در بندرعباس و دستگیری تعدادی از کارکنان گمرک و اداره بنادر اظهار داشت: در تاریخ ۲۷ خرداد ۹۵، ۲ کانتینر حاوی محموله قاچاق در ایست و بازرسی محور بندرعباس-سیرجان کشف می‌شود و پس از بازجویی از رانندگان مشخص شد که  ۴ دستگاه کانتینر دیگر نیز در انباری در بندرعباس دپو شده که پس از صدور دستور بازرسی، این چهار کانتینر نیز کشف و مجموع کانتینرهای قاچاق به ۶ عدد رسید. وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، مشخص شد که این کانتینرها مربوط به شخصی با هویت (ط-ح) است و پس از احراز و صحت اطلاعات متهمان و بررسی اسناد مربوطه شامل برگ اظهار و بارنامه‌های صادره صاحب کالای اصلی با هویت (م.ف) شناسایی و بازداشت شد. اسدی در تشریح اقدامات مجرمانه متهمان گفت: این افراد با مراجعه به اداره گمرک و اظهار کالا در مرحله صدور بیجک الکترونیکی در محوطه اداره بنادر، به کارمندان اداره گمرک که جعلیت و تعداد نگله‎های آن‌ها را احراز کرده بودند، رشوه پرداخت می‌کنند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان افزود: همچنین از قبل یک پروانه و یک قبض انبار تهیه کرده و با اضافه کردن شماره قبض انبار به صورت دستی و پرداخت رشوه به احدی از کارمندان با مهمور کردن آن به مهر گمرک چندین کانتینر دیگر را خارج می‌کنند. وی ادامه داد: در این پرونده ۲۴ نفر که ۲۲ نفر آن‌ها از کارکنان شرکت‌های تحت قرارداد بنادر و گمرک هستند، احضار و تفهیم اتهام شده و مورد تحقیق قرار گرفتند که از این تعداد ۶ نفر در بازداشت هستند و مابقی با وثیقه مناسب تا تکمیل تحقیقات آزاد شدند. اسدی با بیان اینکه در این پرونده تاکنون مدارک و مستندات ۱۱۱ کانتینر به ارزش تقریبی ۷۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است، گفت: متهمان در ادامه تحقیقات اعلام کردند که صاحبان کالا از روند قاچاق بی‌اطلاع بوده‌اند و خود آن‌ها به جهت عدم پرداخت عوارض و حقوق گمرکی اقدام به قاچاق کالا می‌کردند. وی اظهار داشت: از طریق شعبه بازپرسی مراتب به مرکز جرایم سازمان یافته گمرک اعلام شده تا ادعای متهمان در خصوص پرداخت میزان وجه حقوق و عوارض گمرکی مورد کارشناسی قرار گرفته و قیمت دقیق و نوع کالاها به تفکیک هر کانتینر اعلام شود و پرونده همچنان در جریان رسیدگی قرار دارد.  
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه